| TristanTzara a întrebat:

Am văzut că sunt amatori de puzzle-uri pe site-ul ăsta, așa că încercați-o pe asta:

Domnul și Domna N se întâlnesc cu alte 4 cupluri căsătorite. În cadrul întâlnirii se fac strângeri de mână. La final Dl N întreabă pe toată lumea (inclusiv pe Dna N, dar nu și pe el însuși) cu câte persoane au dat mâna și primește de fiecare dată un răspuns diferit. Dat fiind că nimeni n-a dat mâna cu el însuși sau cu soțul/soția, cu câte persoane a dat mâna Dl N? Dar Dna N?

Răspuns Câştigător
| Bizon95 a răspuns:

M-am prins pana la urma
raspunsul e 4 pentru Dl si D-na N
corect? big grin

multumesc de puzzle, mi-a placutwinking

LE ca sa se si inteleaga cum am ajuns la respectiva concluzie

sunt 5 perechi deci 10 oameni
se da mana de la 0 la 8
de la 0 la 8 sunt 9 numere
fiecare a dat mana cu altcineva in afara de el insusi si sotul/sotia
dar fiecare a dat mana de un numar unic de ori in afara de dl N
moment in care fiecare pereche a dat mana de numere diferite, in afara de dl N
prima pereche (care nu e perechea N) a dat mana el/ea 0/8
a doua (iar fara perechea N) el/ea 1/7
a treia (fara N) el/ea 2/6
a patra (fara N) el/ea 3/5
din multimea de numere de la 0 la 8 mai ramane numai numarul 4 care e evident dat de dna N pentru ca ea mai ramane
moment in care dl N a dat tot de 4 pentru ca el nu trebuia sa aiba un nr unic, fata de ceilalti

29 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca dl N, a intrebat pe toata lumea, cu cate persoane a dat mana ( cred ca ori era drogat ori beat, de isi punea intrebarea asta, daca era sober, stia exact cu cati )

Si tot el a spus, ca fiecare a dat un raspuns diferit, dar n-am incredere in ce zice domnul N.
Sigur era beat, si aia au dat acelasi raspuns toti.
Daca erau 5 cupluri, probabil s-au intalnit pentru swinging, si daca domnul N, era asa de beat incat nu mai stia cu cine a dat mana, nevasta-sa a profitat, si era deja in celalalt dormitor cu vasilica si maria.
n-a mai dat mana cu toti. laughing)