| alexx22 a întrebat:

Daca ati avea ocazia, ati pleca in alta tara? Daca, da, unde anume si de ce ati alege acel loc?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Aleg Franta pentru turism
sau
sa locuiesc 6 luni pe an in Franta si 6 luni in Romania.

11 răspunsuri:
| dariuzzza a răspuns:

Grecia - este o tara supperba cu privelisti minunate...

| sonya a răspuns:

Hmm as pleca cu siguranta in elvetia sau norvegia insa nici finlanda nu ar fi de ignorat. Sunt tari ce nu fac parte din asa zisa prosteala UE. Parerea mea este ca economia unei tari nu se ridica pe baza unei uniuni cum se spune. Iar astea 3 tari sunt cele mai bune exemple care arata acest lucru. Si bineinteles sa nu uitam mentalitatea, cultura. Sunt tari ale caror cresteri economice s-au realizat doar prin munca si resurse proprii. Insa ce-i drept norvegia nu are foarte multe resurse, alea putine au stiut cum sa le utilizeze.

| DakotaRoyse a răspuns:

Da, aş pleca, într-una dintre tările nordice ale Europei (Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca) pentru că acolo se respectă drepturile omului, nu ca la noi unde lumea nici nu ştie de ele.

| JaJe a răspuns:

DA! as pleca cu prima ocazie, as alege ITALIA, in primul rand ca am mai fost acolo timp de 11 ani, am copilarit acolo, deci, e casa mea, in Romania nu mi-am gasit locul, e plina de incultura, de necivilizati, de mizerie, de spitale indecente etc etc... Imi pare rau un singur lucru...ca Romania a intrat in UE in 2007, de atunci a fost invadata Toata europa de rromi si criminali. straight face

| rolfenstein a răspuns:

Unde as apuca numai sa scap de aici.

| guardianangel a răspuns:

In Portugalia sau Spania. In Portugalia fiindca acolo sunt acum si e foarte misto. Iar in Spania as pleca pentru ca stiu limba si mi-ar fi usor.

| Blake1 a răspuns:

Bineintzeles. poate sa zica oricine ce vrea dar eu nu cred ca se mai poate face ceva pentru tara asta.sincer degeaba se chinuie 60 % din pop si restul isi bat joc. daca as avea posibilitatea de a pleca...as pleca in marea britanie cat mai repede ...chiar si acum nu as avea nimic de pierdut.as urma studiile acolo.ar fi de vis pentru ca sunt mult mai civilizati si mai respectuosi si nu stiu efectiv miar place foarte tare.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Oricum nu m-as duce in nici un caz in America, Asia, Australia si Africa, cel mai mult vreau in Turcia, Franta sau Spania.

Abia am revenit, deocamdata nu plec.

| 7lucian8 a răspuns:

In sudan big grin

| lumeamea a răspuns:

PERU

Peru este o tara foarte sigura si in care se poate calatori relativ usor daca stii ceva spaniola. Daca nu stii atunci mai mult ca sigur nu vei sti in trei sferturi din cazuri ce ai mancat sau ce iti zice vanzatorul din magazin. Acum ca am fost deja acolo pot spune ca pentru o a doua vizita as merge pe cont propriu, pentru o prima vizita as face insa aaceeasi alegere ca prima data: excusie cu ghid cumparata de la o agentie de "small group adventures".
In afara de faptul ca in Peru vremea este foarte buna in vara pentru calatorit, ca este o tara unde nu ai nevoie de viza, ca este o tara foarte sigura, ca este o tara unde se mananca bine si ieftin exista evident un numar foarte mare de atractii turistice care stau in varful oricarei liste cu chestii pe care orice om trebuie sa le vada in viata lui.
Sa enumeram cateva:
1. Inca Trail si Machu Michu
Inca trail este de departe cel mai cunoscut traseu montan din America de Sud si cu siguranta cel mai cunoscut traseu montan din lume pe care il poate face un om normal.
Are o lungime de 43 de kilometrii si pleaca de langa Ollantaytambo, trece printr-o zona montana extraordinar de frumoasa si pe langa cateva ruine incase impresionante si ajunge la o destinatie fara rival:
Machu Picchu vazut de la Poarta Soarelui reprezinta cel mai frumos lucru pe care l-am vazut in viata mea. Numai pentru aceea vedere si toata vacanta in Peru a meritat fiecare efort facut.
2. Nasca
Liniile de la Nasca sunt o serie de geoglife aflate in deserul Nasca din partea de sud a tarii. Desi sunt vechi de mii de ani ele au fost descoperite abia dupa 1930 cand au fost vazute pentru prima data din avion. Cand, cum si mai ales de ce au fost facute reprezinta in continuare unul din marile secrete ale istorie.

Zborul cu avionul deasupra desertului Nasca este insa de-a dreptul impresionant. Nu vezi numai celebrele figuri: Astronautul, Maimuta, Colibri etc ci si o tesatura greu de desifrat si explicat formata din mii de linii lungi de kilometri. Daca reusesti sa iti stapanesti stomacul in timpul zborului cu avionul usor atunci vei avea cu siguranta o amintire de neuitat.
3. Canionul Colca

Canionul Colca reprezinta cel mai adang canion din lume, de doua ori mai adanc decat Marele Canion american, cu o adancime maxima de 4160 m.
Canionul in sine reprezinta ceva ce trebuie vazut insa mie cel mai mult mi-au placut terasele agricole pe care le-am admirat pe drumul nostru din Chivay pana in punctul unde poti admira condorii. Fiecare palma de pamant este transformata in terasa si folosita entru agricultura. Si evident ca totul se face manual pentru ca nu ai cum baga un tractor pe versantii aia atat de abrupti. In plus sistemul de irigatii care dateaza de pe vremea incasilor isi face in continuare treaba cu mare succes intr-o zona in care ploua doua luni pe an.

In plus daca vrei sa vez. Lacul Titicaca

Lacul Titcaca este lacul navigabil aflat la cea mai mare altitudine din lume. Ce il face insa interesant din punct de vedere turistc sunt insa oamenii si cultura oamenilor ce locuiesc pe insulele plutitoare sau pe insulele normale.

Insulele plutitoare sunt aflate la cativa kilometri de tarm si sunt contruite in totalitate din stuf. O parte dintre oamenii de pe insulele plutoare primesc turistii cu bratele deschise si le arata cum se construiesc insulele si care este viata lor intr-un astfel de loc. i condorii planand la 5 metrii deasupra capului tau atunciupa vizita pe insulele plutitoare poti merge peu na dintre insulele permanente aflate mai in interiorul lacului : Amantani sau Taquile si sa petreci cateva zile in casa unui localnic. Si evident ca poti merge la o petrecere imbracat in portul national De precizat ca pe aceste insule toata lumea poarta hainele traditionale. Nu am vazut decat copii imbracati in haine obisnuite pentru noi. Si impactul trecerii de la o insula la alta aste cu atat mai mare cu cat fieacre insula are portul ei traditional. canionul colca este destinatia perfecta pentru tine.
6. Huacachina

Un loc la care la inceput nu m-am gandit cu cine stie ce speranta a fost oaza huacachina insa pentru aproape tot grupul ziua in care am vazut: Balestas, Pisco si huacachina a fost cea mai frumoasa din calatoria noastra (daca scoatem evident Inca Trail si Machu Pichu din calcul).

Am fost cu buggiurile prin dester (super nebunii soferii nostri), am facut sand boarding, am facut gratar seara si am dormit sub cerul liber in mislocul desertului. Super super frumos, as repeta oricand experienta.
Si mai sunt multe alte lucruri de vazut in Peru: Insulele Balestas care nu au pic de vegetatie pe ele insa sunt acoperite complet cu pasari si lei de mare si pinguini, Valea Sacra cu multele situri incase pentru care orice ghid peruan iti va da niste explicatii mai mult decat interesante din punctul meu de vedere, al unui european care nu prea le are cu viata spirituala, Arequipa-orasul alb etc etc etc.