| AvalohAlyn a întrebat:

De ce unele hoteluri de pe litoral cu 2 stele sunt de fapt de 3 stele? Cine le catalogheaza asa dandu-le stele si pe ce baza?

8 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Cum adică au 2, dar de fapt sunt de 3?!? Exprimă-te mai clar ca să ți se poată oferi un răspuns util!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

ANAF...
sau inspectorii hotelieri/inspector resurse umane

| FruttiFresh300 a răspuns:

Stelele, margaretele și toate cele sunt date în funcție de condițiile pe care ți le oferă. De asta există diferența de prețuri.

Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

1.Fiindca nu indeplinesc toate criteriile prevazute in Normele metodologice emise de Autoritatea Nationala pentru Turism.
2.Clasificarea se face in baza acestor criterii de catre ANT.

| AvalohAlyn explică (pentru mihai69):

Adica sunt de 2 stele dar conditiile sunt ca si a celor de 3 stele.Am intalnit vreo 2 hoteluri de genul.

| mihai69 a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Pentru că (probabil) fie nu îndeplinesc în totalitate condițiile pentru a primi 3 stele, fie le convine să fie „subclasate" pentru a atrage mai mulți clienți.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Clasificarea hotelurilor se face de catre o comisie din partea ministerului turismului, iar rezultatul este fix, si trebuie afisat inclusiv pe cladire.
Deci, site-urile mai pot minti in legatura cu clasificarea diferitor hoteluri, insa hotelurile nu pot minti. Cate stele au, atatea vei vedea afisate, altfel risca amenzi foarte mari, si chiar suspendarea activitatii.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Iar clasificarea se face in functie de dotari, si spatiu.
De exemplu, la 2 stele nu este obligatoriu sa aiba si parcare, si frigider in camera, insa cele cu 3 stele trebuie sa le aiba.
Mai sunt si niste norme legate de marimea camerelor, a bailor, etc.
Un hotel de 2 stele nu are bagajier, la 3 stele e obligatoriu sa aiba asa ceva.
Hotelurile de 2 stele nu ofera servicii "room service", de la 3 stele in sus, ofera.