Cei mai activi useri din categoria Adolescenţi pe 13 Octombrie 2025 sunt:
Hei TPU sunt un elev dtrain din alta tara parintii pun mari sperante pe mina ca voi invata intr- un liceu din Bucuresti si iatama sunt aici dar stind putin am ajuns la parerea ca nu voi putea tine piept...? (mai mult)
Buna, de ce persoanele gay nu pot fi privite ca unele normale, cica pentru normalitate, eu cred ca ei nu fac nici un rau societatii daca nu incep sa strige pe strada "sunt gay" vreau sa va aud si opinia...? (mai mult)
Hei e cineva la tudor vladimirescu la profesională? (A9a)
Am 20 de ani si o mica problema de personalitate, caracter. Sunt studenta si am o relatie de 3 ani jumatate cu un baiat care a plecat de un an si ceva in Anglia, sa munceasca. Vacanta asta ...? (mai mult)
Sunt asa de trist ca nu am mai crescut de 8 luni deși am 13 ani. Oare nu o sa mai cresc niciodata? Ceva ponturi pentru creșterea in înălțime?
Stie cineva la ce ora incepe festivitatea de deschidere la liceul Eugen Lovinescu din Bucuresti?
Daca merg la facultatea de drept administratie publica ce meserii sunt?
Incepe a 12a... fiind bacul anul acesta profii de alte materii in afara de cele de bac mai insista cu materiile lor?
Hei TPU am o întrebare. cum pot fi mai dura adică tot timpul dacă cineva îmi spune ceva eu, incep sa mă supăr sa plâng... O data m- am făcut de râs. În fata băiatului pe care eu îl plac. ...? (mai mult)
Dacă am o colega noua super atrăgătoare in prima zi de școală cum ar trebui să o fac sa stea lângă mine? Cum sa o fac sa ma placa? Trec in clasa a 8- a. Sunt destept. Sunt puternic si rapid. Cum...? (mai mult)
Hey, bună! O colegă de la facultate m- a lovit peste mână (accidental) şi telefonul meu Galaxy S8 cumpărat de 3 luni mi- a zburat din mână şi a aterizat cu ecranul în jos. A fost o lovitură...? (mai mult)
Ceva sfaturi pentru prima zi din al 8-lea an de inchisoare? Pardon, ma refer la școală.