| Peli75 a întrebat:

Bună. Am multe de povestit. Va zic că veți avea mult de citit! Peste o luna fac 19 ani, și eu mă consider o persoană rea din punct de vedere social și din Mai multe puncte de vedere. În primul rând am absolvit liceul, nu am bacul, îmi mai trebuie 2 probe să le iau. Sunt la o postliceală. Am permis de aproape 4 luni și accept că sunt începător dar mă critic dur. Nu am făcut accident, merg ok pe drum dar eu simt că nu conduc bine. Fața mea nu inspiră încredere. Social nu stau bine, nu am prieteni. Iubită nu am avut niciodată și sunt virgin ( poate e spre rușinea mea). Am încercat să am iubita însă nu prea mi-a reușit. Fumez, sunt mereu agitat, și cred ca sunt bipolar, uneori nu pot vorbi cu nimeni sunt anti social, alteori as vorbi dar nu am cu cine. Părinții mei nu-mi dau sarcini mai grele sa zic asa pe motiv că nu le știu duce și nu sunt capabil. În liceu îmi primeam Bullying la postliceală simt că îmi primesc ( nu asa grav ca la liceu). Mereu pentru mine a contat părerea lumii, și că trebuie să fac ceva să fiu mai cool ( probabil de aia m-am apucat de fumat la 17 ani). Am vicii intime. Simt că nu mă pot concentra. Simt că nu sunt bun de nimic, ci doar sa țin umbra la pământ. Asta este pe scurt, as avea mult mai multe de povestit. Vă mulțumesc că ați citit acest mesaj. Vreau să fiu mai disciplinat, sa ma las de fumat, să fiu mai bun. Ce as putea/ar trebui să fac? Cum sa nu ma mai simt inutil? Aveam bani strânși ( nu mulți dar erau) și i-am dat pe țigări și sunt lefter. Mașină personală nu am, am primit un Logan de la bunicul meu, și nu sunt materialist nu mă interesează mașina, dar simt că și el si-a bătut joc de familia mea ( sau cel puțin de mine) cu mașina aia fiindcă nu funcționează în parametri normali, și în fiecare zi duc frica că mă va lăsa în drum? Din nou repet de unde as putea începe? Ce as putea face? Am încercat și sa ma ancorez în credință dar parcă nu primesc niciun răspuns? Mulțumesc

10 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns: