| con12ro a întrebat:

Stie cineva cum se joaca anti-monopoly? Eu am pierdut instructiunile si de aceea apelez la voi.

Răspuns Câştigător
| τττ a răspuns:

Anti-Monopoly ®
Instrucțiuni



Cuprins:

3 din lemn pioni albastre monopoliste
3 din lemn pioni verzi concurente
25 Competitor carduri
25 de cartele monopolist
28 Titlul carduri / note de credit ipotecar
Bani:

50 - $ 1

40 - $ 5

50 - $ 10

50 - $ 50

50 - $ 100

20 - $ 500

Zaruri
35 de case din lemn
15 apartamente din lemn
Reguli

Toate sumele de dolari în joc reprezintă valori în mii.



Gata să joace? Amintiți-vă, toate elementele din acest joc au fost construite matematic pentru a face un joc echitabil între concurenți și monopoliști. În cazul în care fie concurenți sau monopoliști au cel mai bun din ea în primele cateva jocuri te joci, e pentru că norocul este de partea lor - sau pentru că sunt mai bine joaca.



Obiectul de joacă

Jucatorii au posibilitatea de a alege din cele două moduri de joc și de a câștiga jocul:

Se joacă A. Pentru a câștiga cu falimentarea toți ceilalți jucători.

Se joacă B. Pentru a fi cel mai bogat concurent după ce toți monopoliștii au fost falimentat sau de a fi cel mai bogat monopolistul după ce toți concurenții au fost eliminate (a se vedea articolul 25 pentru a determina care este cea mai bogată).



Trezorier

Selectați un jucator ca trezorier pentru a gestiona și a distribui bani, carduri de titlu, case si apartamente. Trezorierul trebuie să păstreze lui / ei de bani strict separat de banii Trezoreriei.



Concurent și monopoliste Carduri

Trezorierul amestecă cărțile monopoliste și de concurent și le plasează fața în jos pe spațiile corespunzătoare de pe bord.







Divizia rol

o. Jucătorii sunt împărțiți în mod egal pentru a fi fie concurenți sau monopoliști.

b. Chiar diviziune înseamnă că există același număr de concurenți și monopoliști sau, în cazul în care există un număr impar de jucători, diferența între concurenți și monopoliști nu pot fi mai mult de unul. (De exemplu, o divizie a 2 concurenți și 3 monopoliști este legitimă, dar divizia de 2 concurenți și 4 monopoliști este împotriva regulilor.)

C. Diviziune rol se face prin aruncarea zarurilor și permițându-jucătorul cu cel mai mare scor zaruri alege între a fi fie un monopolist sau concurent și apoi permițându-ceilalți să aleagă, prin rotație, sensul acelor de ceasornic. Jucătorii pot tranzactiona pe roluri înainte de începerea jocului, dacă doresc.

d. Atribuire de roluri inițială nu pot fi schimbate în timpul jocului.



5. Pornind de buget

Trezorierul dă fiecărui jucător 1.500 dolari, doi 500 dolari, trei $ 100, două de 50 $, șapte 10 dolari, de cinci 5 dolari și cinci de 1 $. (Atenție: bani este doar dreptul de a păstra joc echilibrat, este mai puțin faptul că s-ar putea aminti de alte jocuri - asa ca ai grija banii!)



6. Ordonanța Joacă și Alegerea jucat Token

Rezultatul zaruri acelasi folosit de la Divizia de rol este, de asemenea, utilizat pentru a determina rotația de jucători și de a alege culoarea de joc jetoane. Concurentii trebuie să aleagă un pion verde; monopolistul trebuie să aleagă un pion albastru.



7. Dă dublu Un Turn Extra

Jucătorii aruncare dublu muta token-lor, ca de obicei - dar trebuie să ia apoi un tur suplimentar. Pe acest rândul său suplimentar, camere duble sunt tratate ca o lovitură ordinară și nu aduce încă un alt turn.



8. Mișcarea de jucători din întreaga consiliul

Toți jucătorii plasați jetoanele lor pe Start. Jucatorii muta apoi jetoanele lor în jurul valorii de bord de către rulare de zaruri și se deplasează în sensul acelor de ceasornic în jurul valorii de le placa în funcție de numărul de spații indicate de zaruri rezultatul. Jucatorii muta, de asemenea, token-uri lor în conformitate cu alte direcții din joc.



9. Cumparari imobiliare și Plăți

Jucătorii care teren pe o companie de transport stradă, sau de utilitate nu este deținută de către oricine meu cumpăra această proprietate de la prețul marcat pe bord sau titlu carte. Dacă un jucător refuză să cumpere proprietatea, aceasta rămâne în Trezorerie ca ne-deținută de proprietate.



Trezorierul dă cumpărătorului cardul titlu adecvat.



Un jucator care aterizeaza pe o companie de transport stradă, sau de utilitate deținut de altcineva trebuie să plătească proprietarului suma listate pe cardul de titlul respectiv.





10. Monopoliza un Oraș

Atunci când monopoliștii detin nici două străzi într-un oraș, ei au monopolizat oraș. Apoi, ei pot percepe chirie dubla pe străzi deținute. Când orașul are trei străzi, monopoliști pot percepe dublu pe această stradă, de asemenea, atunci când a achiziționat. Monopoliști pot construi doar în orașele în care au monopolizat.



11. Clădire Casa și Apartamente

· Concurenții pot construi pana la patru case pe fiecare stradă pe care le dețin. În loc de a construi o casa a cincea, concurenții returna cele patru case de la Trezorerie și cumpăra un apartament. Prețurile pentru îmbunătățirile sunt listate pe carduri titlu. Concurentii plasa casele lor pe spațiul pe care este imprimat numele orașului.

· Monopoliști pot construi pana la trei case de pe fiecare stradă oraș au monopolizat. În loc de casa a patra, monopoliști a reveni la casele de Trezorerie și cumpăra un apartament. Prețurile fro îmbunătățirile sunt listate pe carduri titlu. Monopoliștii plasa casele lor pe spațiul marcat cu un M.

· Case și apartamente pot fi cumpărate numai pe randul jucatorului.

· Nu există restricții privind modul în care jucătorii pot distribui casele lor cu privire la proprietățile pe care acestea le pot construi. De exemplu, ei pot pune o casa pe o proprietate într-un oraș și un apartament pe o alta proprietate din acelasi oras. Cu toate acestea, odată construit, o casă, care nu poate fi schimbat în jurul valorii de pe proprietăți.



12. Ipoteci

· Valori ipotecare sunt o jumătate din prețul de achiziție listat pe fiecare card titlu. Jucătorii nu poate colecta chiria pe orice imobilului ipotecat și nu pot avea case pe proprietate ipotecat. Monopoliștii nu poate avea case într-un oraș în cazul în care una dintre cele două proprietăți necesare pentru monopolizarea unui oraș sunt ipotecate. Monopoliștii poate colecta o chirie singur pe orice proprietate unmortgaged într-un astfel de oraș, dar nu chirie dublu.

· Atunci când jucătorii ipoteca o proprietate, se întorc pe la Trezorierul titlul de caz. Trezorierul păstrează proprietățile ipotecat în afară de cărți nevândute titlu de proprietate.

· Case trebuie să fie returnate la Trezorierul pentru prețul de retur obișnuit (a se vedea articolul 13) înainte de a proprietății pe care sunt amplasate pot fi ipotecate.

· Străzile ipotecat, companii de transport și utilități pot fi vândute la alti jucatori ca proprietățile ipotecat la orice preț convenit.

· În cazul în care jucătorii vor să mă întorc lor de proprietate ipotecat în joc, ei pot plăti pentru a Trezorierul suma listate pe nota de ipoteca (indicat pe partea din spate a cardului titlu). Trezorierul apoi returnează cardul titlul corespunzător pentru a jucatorului.









13. Revenind la Case Trezorier

De compensare este o jumătate prețul de cumpărare. Case pot fi vândute de către jucători doar Trezorier.



Aterizare pe Alte spații



14. Start Space

Jucătorii colecta 100 dolari la aterizarea pe trecerea sau START.



15. Pret, Pret război sau vizitare Space

Jucătorii pot ajunge la acest spațiu în două moduri diferite:

1. Ei ateriza acolo în timpul o mișcare regulată. Apoi, acestea sunt doar vizitarea obiectivelor turistice. Ei se mișcă atunci când vine rândul lor viitoare și ei nu plătesc penalități să plece.

2. Ele sunt trimise acolo de aterizare pe merge la închisoare sau Du-te la spațiu război al prețurilor sau urmând instrucțiunile de pe concurent sau carduri monopoliste. În acest caz, ele trebuie să se mute jetonul lor fie la închisoare sau PRET triunghi război fără colectarea nimic din spațiul START. Ele pot avea să plătească o penalizare pentru a muta pe.



Concurentii sunt trimise la războiului prețurilor. În timp ce pe război al prețurilor, concurenții continua să colecteze chiriile sau alte taxe datorate acestora.



Monopoliștii sunt trimis la închisoare. În timp ce în închisoare, monopoliști nu colectează rente sau alte taxe datorate în mod normal le.



Jucători părăsi închisoarea sau război al prețurilor într-unul din cele două moduri:



1. Ei arunca dublu pe oricare dintre primele două tururi regulate după aterizare acolo. Dacă nu sunt camere duble aruncate pe aceste două rotații, ei trebuie să plătească 50 dolari înainte de a treia rândul lor. La rândul lor, acestea treia a merge mai departe, ca de obicei.

2. Ei plătesc 50 dolari înainte de a rândul său, prima sau a doua si apoi merge mai departe, ca de obicei.



Dublu aruncat în timp ce pe PRISON sau spațiu PRET WAR este tratat exact la fel ca orice alte camere duble (a se vedea articolul 7).



16. Concurent sau monopoliști Spatii

Concurenții alege cartea de deasupra pachetului de concurent și urmați instrucțiunile. Monopoliști alege cartea de deasupra pachetului de monopoliști și urmați instrucțiunile. Cardul este apoi a revenit la partea de jos a pachetului în ambele cazuri.



17. Impozitul pe venit Space

Plăti 200 $ sau un procent din activele dvs. (active sunt bani, case și apartamente, și proprietăți unmortgaged).

Monopoliștii platesc $ 200 sau 20 la suta din banii lor, plus 10 la sută din prețul de achiziție al listate străzile lor unmortgaged, companii de transport sau utilitati si 10 la suta din costul inițial de casele lor și apartamente.



Concurentii platesc $ 200 sau 10 la suta din banii lor, plus 10 la sută din prețul de achiziție al listate străzile lor unmortgaged, companii de transport sau utilitati si 10 la suta din costul inițial de casele lor și apartamente.



18. Proprietate Brut

Toată lumea plătește 75 dolari



19. Transport Companii

Companiile de transport deținute de concurenți castiga de obicei 10 la suta retur, indiferent de cât de multe sunt deținute. Acest lucru se datorează faptului că ele sunt supuse unor reglementări de utilitate.



Tarifele de transport ale companiilor deținute de monopoliști duble cu fiecare companie suplimentară achiziționată de un monopolist. (. ATENȚIE: O monopoliști, care detine toate cele patru societăți de transport va fi greu de învins în acest joc În lumea reală, vă puteți imagina ce s-ar întâmpla dacă un monopoliști controlate toate mijloacele de transport - fără o reglementare de utilitate?)



20. Utilități

Cand un jucator cade pe un utilitar deținută de altcineva, el / ea aruncă zarurile și plătește, după cum urmează:

Concurenții colecta 4X valoarea de zaruri arunca indiferent de cât de multe utilitati sunt proprietatea.

Monopoliști colecta 4X valoarea de zaruri daca unul arunca de utilitate este deținută; 10X, dacă ambele sunt deținute.



21. Anti-Monopoly Fundația

Concurentii rola muri cineva. Dacă 1, colecta 25 de dolari, în cazul în care 2, colecta $ 50. În caz contrar, nu de finanțare, nu de colectare.

Monopoliștii platesc $ 10 în Fundației. Plata se face la Trezorier.



22. Case insuficiente

Dacă Trezorierul rămâne fără case sau apartamente, jucătorii trebuie să facă până cele suplimentare din carton sau hârtie după cum este necesar.



23. Comercial

Trading între jucători este permisă, cu excepția pentru case si apartamente. Acestea trebuie să fie returnate la Trezorier (articolul 13) înainte de proprietăți care sunt tranzacționate.



24. Faliment

Jucătorii trebuie să revând faliment prima casele lor și apartamente înapoi la Trezorier, la jumătate de preț. Apoi, banii jucătorilor în faliment ", rămasă și de proprietate (cu ipoteci încă în vigoare) sunt întoarse pe la jucătorul care a provocat falimentul, iar jucătorul dat faliment părăsește jocul.

În cazul în care jucătorii sunt de faliment Trezorier, toate de numerar și a proprietății este predat la Trezorier. Proprietatea devine nevândute, unmortgaged a fi revândute ca de obicei la restul de jucatori (a se vedea articolul 9).



25. Cine este cel mai bogat jucător

Cel mai bogat jucător și câștigătorul de jocuri B (a se vedea articolul 1) se determină prin însumarea numerar de jucători, plus veniturile care pot fi obținute pe proprietăți unmortgaged atunci când unul terenuri ale jucătorului pe ele. Pentru venitul pe utilități, fiecare proprietar de utilitate aruncă zarurile ca în conformitate cu articolul 20.



26. Împrumut de la alți jucători

Jucătorii nu pot împrumuta de la alți jucători.



Două ore JOC

(Acest joc este, de asemenea, recomandat pentru turnee)



Câștigătorul și cel mai bogat jucător este ales de către următoarea procedură:

o. Jucatorii pot ajusta exploatațiile lor, ca ei cred ca cel mai bine prin cumpararea sau vanzarea de case sau ipotecarea sau achitarea ipotecilor pe exploatațiile lor. Jucatorul poate face doar cu trezorierul și nu pot tranzacționa sau vinde proprietatea sau de a plati banii între ei.

b. Concurentii au voie să păstreze 10% din banii lor rămase în timp ce monopoliști li se permite să păstreze 20% din banii lor rămasă. Restul este predat la Trezorier.

C. Trezorierul calatoreste in jurul bord o dată, oprindu-se pe fiecare bucată de proprietate deținută de o singură dată. El sau ea, apoi plateste de la banca la proprietarul a fiecărei proprietăți chirie sau plata datorată în conformitate cu normele obișnuite.

d. Câștigătorul este jucătorul cu cele mai numerar.


1 răspuns:
| geoalina19 a răspuns:

Nu sti cum se joaca monopoly? Iti spun eu.
La inceput trebuie sa dai la fiecare jucator 2 x 500M, 4 x 100M, 1 x 50M, 1 x 20M, 2 x 10M, 1 x 5M, 5 X 1M (acestea sunt bancnotele). Apoi iti alegi un pion si incepi jocul daca pici pe sansa sau cufarul comunitatii iei de jos un cartonas. Ca sa iti cumperi propietati trebuie sa dai bani la banca (banii sunt scrisi jos pe tabla) si vei primi un cartonas cu propietatea dorita. Dupa ce ai toate propietatile de aceeasi culoare poti sa iti faci case, iar apoi hoteluri. Este important sa cumperi garile si utilitatile. Daca ai ramas fara bani, impotechezi. Daca vrei sa impotechezi terenuri, intorci cartonasul si scrie acolo cati bani trebuie sa primesti de la banca. Daca vrei sa impotechezi case sau terenuri le vei primi la jumatate de pret (din cat au costat casele/hotelurile ca sa le construiesti). AM UITAT SA ITI SPUN CEVA FOARTE IMPORTANT! Daca un jucator pica pe o propietate, trebui sa iti dea chiria.(chiria este scrisa pe cartonasul cu propietatea respectiva). Daca ai impotecheat toate casele/hotelurile si terenurile si tot nu ai bani sa platesti unui jucator, ramai dator si iesi din joc. C-am atat este despre MONOPOLY. BAFTA! happyhappyhappy