anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce revista preferati Bravo sau Popcorn?(si dc )...sau aveti alte preferinte?

Răspuns Câştigător
| Jonsdottir a răspuns:

Popcorn, de ce? pentru. ca mi se face pofta tongue

77 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn pentru ca are mai multe postere si articolele sunt mai interesante decat in boavo

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Aman2 imi plac foarte multbig grin
popcorn imi place mai mult pentru ca are postere :X:X:X:

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Poi toate adica nu financiarul sau alte porcari ci Popcorn, Bravo, Bravo Girl, Cool Girl, High School Musical,...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nici una sunt naspa si popcorn si bravo

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

BRAVO si BRAVO GIRL pentru ca mi se par interesante

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai... cel mai mult imi place Cool Girl... dar dintre Bravo si Popcorn.prefer Bravo... Popcorn. e plin de lucruri despre vedete...de parca ar fi zei...laughinglaughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bravo...pt k mi se pare mult mai super ...si sunt mute subiecte discutabile!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn.pt ca are mai multe posterehappy si bravo e misto inainte imi luam numai bravo dar acum cred ca o sa imi iau si popcorn si bravo dar mai rarwinking

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn, deoarece in ea sunt mai multe vedete...si mai multe postere...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn dc pentru ca are multe postere, scrie mai mult despre vedetele noastre preferatE si multe altele dAR CITESC SI BRAVO

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Imi place bravoul ca este cu teste :X iar popcornul ca are multe postere :X:Xdesii este mai scump uneoribig grinauzitzi care da mai multe postere cu michael jackon ala ii pref meu laughing) acum sa vadlaughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Amandoua ca sunt interesante parerea mea...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu personal ador revista Bravo girl

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bravo si popcorn sunt singurele reviste pe care le cumpar... dar pe bravo...il mai neglijez ca nu are postere...as renunta la popcorn daca ati mai pune postere

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu leasi prefera pe toata. dc pentru ca imi plac si sunt interesante

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bravo girl

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn, pentru. ca are mai multe postere misto, iar bravo are doar2-3 postere urate cu toti necunoscuti.Si popcorn are mai multe pagini interesante.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn pentru ca are postere mai frumoase

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn pentru ca are multe postere pe cand bravo girl nu are decat 1

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn și bravo...
de multe ori prefer sa mii cumpăr revista bravo, deoarece în popcorn spun prea multe minciuni, și exagerează foarte mult în legătura cu niște chestii total paralele.
popcorn îmi place ca iți da multe posterelaughinglaughingde obicei când are niște postere cu artiști pe care ii îndrăgesc atuncea îmi cumpăr revistalaughing)))laughing))

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Revista preferata este bravo.In ea gasesti multe lucruri despre Twilight, Robert Pattinson si Kristen Stweart

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bravo, pentru ca este despre moda, are lucruri despre vedete si inca ceva foarte interesant, horoscop...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn! e mult mai interesanta, are mai multe informatii, mai multe postere. putem afla mult mai multe informatii despre vedete.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Pai...ambele sunt foarte bune.insa popcorn are mai multe informatii, postere, desi ar trebui sa nu mai publice atatea articole stupide.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn deoarece are si megapostere

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mie imi place mult bravo pentru ca sunt tari si interesantebig grin

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Popcorn.pentru ca are mult mai multe postere:X:X:X.si mai multe subiecte interesante...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Hi :* mie imi place mai mult popcorn si dc mie mi separe mai atractiva nahh ce sa zic eu acum...imi place mai mult popcorn dar citesc si bravo in popcorn se dau postere cu th green day pnm...mai multe formati rock metal si scremo in bravo numai cu animalutehappyadd emokida25

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bravo iti recomand e misto

Întrebări similare