anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Cum pot sa imi gasesc drumul in viata la varsta de 23 de ani? Prieteni am putini, iubita nu am, ocupatii in afara job ului nu am, lucrez ca agent de turism insa nu imi place job ul chiar daca castig bine, lucrez deoarece trebuie sa ma intretin. Ma simt foarte pierdut si singur, nu stiu cum as putea sa ies din starea asta, cum pot sa ma schimb? Niste persoane mi au spus sa fac ce imi place, sa imi ocup timpul liber cu ceva insa nu prea imi place nimic, adica o activitate la care sa ma duc cu drag si sa fiu foarte bun la ea. Sunt foarte pierdut si nu stiu ce sa fac in continuare. Dau Funda.

2 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Nu te-au multumit raspunsurile de aici? :))

https://www.tpu.ro/......a-nu-prea/

Parerea mea ca pana la aceasta varsta ar fi trebuit sa ai o idee, cat de cat, a ce iti place sau ce te-ar atrage.Numai descoperind de unul singur iti vei da seama, e o calatorie, nu o dilema care se rezolva intreband pe tpu.Nu doresc sa te descurajez, insa am tinut mortis sa prezint lucrurile un pic mai la rece.Succes!

| siriusblack98 a răspuns:

Asta mi-a aminit de o discutie pe care am avut-o nu demult la un interviu de angajare ca si expert contabil la o companie nu foarte cunoscuta, cu o femeie de la HR. A vazut ea acolo in CV la mine ca in 8 ani am schimbat vreo 6-7 multinationale si ii dadea cu virgula de ce nu am ramas la una dintre ele, ca poate sunt neserios sau nestatornic, cu toate ca la fiecare am lucrat pe alte posturi. I-am zis:

" Mi se pare anormal ca o persoana sa se multumeasca si sa se limiteze la primul job iesit in cale. Daca am face asta, nu am progresa niciodata in viata asta deoarece schimbare=progres. + Ca nu am gasit ceva care sa imi placa cu adevarat si mi se pare normal sa incerc alte lucruri pana gasesc ce iubesc cu adevarat sa fac ". Iti dai seama ca m-a privit ca pe ultimul nebun si s-a simtit chiar jignita ca nu i-am bagat replica aia veche de 30 de ani si comunista pe care o foloseste toata lumea cu " am plecat deoarece imi doresc sa avansez in cariera iar compania dumneavoastra este exact ceea ce caut, dati-mi voie sa va pup in fund ".

Anyway, eu zic sa schimbi intai jobul. Cauta, aplica la alte joburi, sustine interviuri si dupa ce schimbi jobul o sa iti apara si noi oportunitati, cunosti alti oameni, auzi lucruri noi, mentalitati diferite si poate apar si pasiuni noi. Pe langa schimbarea jobului eu te mai sfatuiesc sa te apuci de sala. Macar ca faci doar cardio fara sa tragi de fiare dar iti zic sigur ca te va ajuta mult si o sa iti limpezeasca mintea.