anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Heii!
Am o problema des intalnita in perioada aceasta legata de scoala.
Am ramas pe toamna la engleza, si desi sunt in clasa a 6-a, nu stiu cum sa le spun parintilor mei. Sora mea stie deja de asta, ea a treminat anul acesta liceul. Nu stiu ce sa fac, ma gandesc oare ce trebuie sa invat pentru toamna? Oare o sa fie greu?
Iar maine, la prima ora o sa am matematica, si imi e frica sa nu raman fiindca nu inteleg matematica si niciodata nu am avut curaj sa imi intreb profesoara, care daca spuneam sau intrebam ceva, se punea sa urle la mine ca de ce intreb sau de ce nu inteleg. Nu stiu ce sa fac, sincera sa fiu m-am gandit la o chestie nebuneasca. Probabil ca o sa spuneti ca sunt nebuna dar m-am gandit si la chestia cu "pastilele", sinucisul sau multe altele fiindca eu nu sunt o eleva de nota 3-4-5, numai ca anul acesta am intrat intr-un anturaj si am scazut foarte mult. Ce sa ma fac? Va rog sa ma ajutati, nu stiu ce e cu mine. Recunosc ca am gresit si ca e vina mea dar ca acum sunt disperata si as face orice ca sa scap de chestia asta, nu sunt eu cea mai buna eleva dar ca aceste 2 materii sunt cele mai incarcate, deoarece am cele mai 'rele' profesoare, nu pot intelege nimic de la ele. Mi-e frica, mai ales maine, pentru matematica. Ce sa fac? Ajutati-ma!
Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Geryking a răspuns:

Orice ai face sa nu te sinucizi.Nu merita viata ta pentru un 8 sau orice nota rea. Este ultima saptamana. doar atat si trece. Lasa una sau doua note rele nu au nimic. Mare lucru profa iti da un 8 (de exemplu) trebuie sa te sinucizi pentru asta? Intreaba o prietena sau pe cineva daca nu stii.

Nu merita scoala viata ta.

2 răspunsuri:
| Danut_Popa_1961 a răspuns:

Pai,desi poate are si ea mult de invatat, roag-o pe sora sa te ajute.Ai cam lasat sa se adune probleme si o sa-ti fie cam greu...

| aleeet a răspuns: