anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt din Craiova si am 15 ani, sunt clasa a noua. Intentionez sa fac facultatea la Bucuresti.
Ma gandeam sa ma mut singur la Bucuresti inca din toamna pentru ca e un oras mai misto decat Craiova. O sa am grija de mine singur si o sa imi trimita parintii bani.
Acum, eu daca ma mut acolo trebuie sa ma si transfer din liceul la care sunt(Carol daca il stiti). Eu am luat 9.91 la examenul din vara, deci practic pot sa ma mut la orice clasa din tarisoara asta. Voi ce licee mi-ati recomanda? Eu ma gandeam la Sava pentru ca e destul de renumit, dar acolo sunt profesori cu cadouri, atentii, meditatii, etc? La Sava vin profii pe la ore si predau ce trebuie? Nu de alta dar unde sunt eu acum nu prea vin la ore si daca ne predau nu predau mare lucru(Carol fiind cel mai bun liceu din oras).
Inca nu le-am spus parintilor, dar in fine. Am rude pe la Bucuresti, dar mi-e cam jena sa stau la ele. Ma gandeam mai degraba la un camin.
Voi ce sfaturi mi-ati putea da?

5 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

La orice liceu vei avea profi buni si profi care nu isi fac treaba. Cum iti este norocul! Importanti sunt cei care predau materiile pentru bac si cele pe domeniul pe care mergi in viitor. Ca licee mie mi se par mai bune Sava, Lazar, Vianu si Mihai Viteazul. Depinde insa si ce vrei sa faci mai departe. La astea nu era cu cadouri si atentii, dar lucrurile se mai schimba.
In Bucuresti sunt o multime de tentatii si va trebui sa ai grija sa te tii departe de ele daca vrei sa faci ceva in viata. Nu te apuci de baut, fumat, tras pe nas, fete, pacanele. Nu spune colegilor unde stai. Se vor invita la tine pentru baute sau iti vor cere spatiul pentru momente intime cu prietenele lor.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru SkyPilot):

O! Multumesc pentru sfat.