| Ionut659 a întrebat:

TPU, vreau să spun că frica de teste și de note este tot mai mare iar noi elevii suntem stresați. Eu am stat 2 saptamani în stres. Nu este foarte bine metoda aceasta dar nu am ce să fac. Sunt un elev care vrea să învețe și să ajungă cineva în viață dar testele nu mă ajută. Eu cred că este mai bine să ne învețe ceva despre afaceri sau ce am vrea să devenim și cum am putea reuși în viață. Școală ne educă dar nu ne pregătește pentru viață ci pentru o carieră în mai multe domenii. Eu să spunem că nu sunt interesat de engleză dar totuși sunt obligat să învăț sau franceză. Școală ne dă opțiuni pe care unii nu le vor și nu sunt de acord cu asta. Sper că ai înțeles.

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Din pacate, toti suntem stresati, nu doar tu.
Toti am trecut prin scoala si toti am avut emotii si stres inainte de examene, cand suntem scosi la tabla, chiar daca nu stim, facand parte din firea umana.
Unii reusesc sa-si controleze emotiile mai puternice, altii nu reusesc.
In cazuri grave de emotivitate sau stres, oamenii pot face treaba mare pe ei sau pot vomita instantaneu. Asadar, daca nu ti s-au intamplat astea, inseamna ca stapanesti destul de bine stresul.
Incearca sa inveti cat poti de mult cand esti odihnit si sa nu pierzi timp inutil pe alte lucruri sau activitati, care te obosesc sau nu-s folositoare.
Stresul se diminueaza si dispare in totalitate, cand apelam la un efort fizic, un sport in aer liber, sau unul de echipa.
Incearca sa mergi in weekend sa inoti, sau sa alergi intr-un parc, ori sa iesi cu bicicleta, fiindca ajuta enorm sa te eliberezi de stres.

In ce priveste programa scolara, cu obiecte care nu ne plac si nu le vrem, nu prea avem de ales, ca nu se pot organiza clase, dupa preferintele fiecarui copil, iar apoi, nu-i chiar atat de rau sa invatam cate putin din toate, pentru ca iti largesti cunostintele generale.