| love_7643 a întrebat:

Vreau sa ma ingras si nu stiu cum? sunt slaba dar mai vreau cateva kg in plus! ce as putea sa mananc sa ma ingras?

8 răspunsuri:
| Silvia a răspuns:

Si cand te gandesti ca altii nu stiu ce sa mai faca pentru a slabi...
Mananca...mancaruri tip fast-food, mc`donalds, kfc...

| Bogdana a răspuns:

Mai intai incearca sa-ti afli greutatea ideala folosind acest calculator:
http://www.doctor.info.ro/calculator_greutate_ideala.html

| Gabystelistu95 a răspuns:

Mananca mai mult, chiar daca pare greu de realizat insa deocamdata acesta este cea mai buna alternativa. Trebuie sa mananci cat mai multe mese pe zi, cinci sau mai mult de-atat. Bea multe lichide care sunt bogate in calorii (suc, lapte, milkshake). Mananca legume, orez, paste fainoase, cartofi, morcovi si dovleac. La care adauga iaurt, sosuri, smantana. Mananca paine cu seminte. Un plus de 1000Kj in meniul zilnic inseamna cam un kilogram pe saptamana.

| Yly a răspuns:

Ia multe vitamine. ele iti vor da pofta de mancarehappy. sa te inrasi nu inseamna sa mananci nesanatos

| cosmon a răspuns:

Da nu multi pun intrebarea asta, majoritatea vor sa slabeasca nu sa se ingrase, banuiesc ca sa te ingrasi este usor dar nu prea cred pentru ca unele persoane pot sa mannce cat de mult si tot nu se ingrasa.

anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Mananca produse care au aport proteic, carne oua branza, pe urma polen tinctura de polen, face pofta de mancare, fructe.

anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Mananca mult, dar sanatos!

| guess who a răspuns:

Daca esti subponderala, si vrei sa castigi cateva kilograme in plus, iata cateva sfaturi utile care ar putea sa te ajute.
In primul rand, trebuie sa ai mese regulate si sa eviti mancatul pe fuga sau cand ai timp.
Mareste cantitatea de alimente consumate zilnic. Poti consulta si tabelul cu alimentele si continutul lor caloric;
Incearca sa consumi mai multe proteine, consuma shake-uri;
Evita grasimile, prajelile, zaharurile pentru ca scopul tau este sa castigi cateva kilograme in plus, nu straturi adipoase;
Micul dejun are o importanta majora daca vrei sa iei in greutate. NU sari peste el!
Mesele principale in acest caz ar trebui sa fie intre 5-6 pe zi, la ore fixe pe care va trebui sa le respecti;
Consuma orez, paste, morcovi, cartofi (alimente bogate in amidon);
Consuma multe bauturi hranitoare: milkshake-uri, lapte, sucuri naturale;
Consuma alimente bogate in proteine (cereale, alune, iaurt, branza, lapte, oua, carne);
In acest fel poti castiga 0. 5-1 kg pe saptamana intr-un mod sanatos.