| Girly97 a întrebat:

A fost o zi aiurea azi. Am vrut ieri sa comandam de la Mc pentru ca patronul ne va plati comanda si colega a vrut sa platim cu cardul ei. Am tot insistat sa isi bage ea datele cardului in aplicatia Glovo dar a vrut sa le introduc eu. Mi-a dictat gresit data expirarii de multe ori si cand in sfarsit am reusit sa introducem datele corecte primeam o eroare de procesare a platii cu cardul respectiv. La fel am incercat de mai multe ori si am renuntat pana la urma, crezand ca a fost doar o problema cu Glovo. Situatia s-a inrautatit azi cand colega a primit mesaj ca i-a fost blocat cardul. Mi-am dat seama ca ar putea avea legatura cu incercarea noastra de a comanda mancare ieri insa nu mi-am dat seama exact cauza. Dupa ce s-au asigurat ca este ea prin tot felul de intrebari personale a aflat ca mi-a dictat data expirarii eronat de 5 ori si banca a crezut ca i-am furat cardul. Nu inteleg de ce nu si-a introdus ea datele cardului si m-a pus pe mine. Eu imi cunosc datele cardului pe dinafara dar nu pe altele... Are banca dreptul sa blocheze cardul daca gresesti ceva? Mi s-a intamplat de multe ori sa gresesc CVV de exemplu insa niciodata nu am ajuns sa imi fie blocat cardul pe motiv ca am gresit datele cardului!

7 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca patronul plateste, de ce sa folosesti cardul colegei?
Iar daca folosesti cardul colegei, de ce nu ti-l pune in fata, sa iei datele de pe el?
Cardul tau nu are nici o legatura cu situatia descrisa, nu va fi blocat.

| Girly97 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Patronul a spus sa platim noi cu banii nostri, cine are bani si dupa aceea sa ne dea banii cheltuiti. Mie nu imi place sa iau datele cardurilor altora, as prefera sa le introduca posesorii daca este chiar necesar.

| Lioana a răspuns:

Datele de card nu se trec din memorie. Se trec avand cardul in fata ochilor.
I se va debloca cardul colegei tale dupa ce se fac verificari si confirmari.

| Girly97 explică (pentru Lioana):

I-a fost deja deblochat cardul dupa ce a sunat si a explicat ca nu am avut nicio intentie rea si chiar nu am avut.
Am cardul acesta de aproape 2 ani si fac des tranzactii pe Internet, unde nu am cardul meu salvat il introduc din memorie pentru ca am cardul fizic in portofel si imi cunosc datele pe dinafara, ceea ce chiar este un lucru bun. Nu am gresit niciodata cu datele.

| haileewatson a răspuns:

Da, banca ar dreptul sa-i blocheze cardul colegei daca suspecteaza ca a fost furat sau este victima unei inselaciuni - este pentru a o proteja. Daca suna la ei dupa o sa-l deblocheze.

Dar nu inteleg cum puteti gresi data expirarii de atatea ori. laughing

| GL757W a răspuns:

In primul rand intrebarea ta este ciudata, in al doilea rand iarta-ma pe mine, cum sa pui de atatea ori datele gresite?!?!? vezi ca nu merge e clar ca ceva nu este in regula.

| Girly97 explică (pentru GL757W):

Eu am scris ce imi dicta ea de pe cardul ei.