| Girly97 a întrebat:

Spuneti-mi va rog ce pot face in aceasta situatie. Pe 1 martie am vrut sa fac o tranzactie de tip "porteaza banii" in ING din cardul meu de debit de la Banca Transilvania ca sa platesc un comision, contul ING nefiind foarte des folosit. Cardul meu de debit Banca Transilvania este nou, emis in decembrie, cu date diferite, celalalt fiind blocat din cauza faptului ca s-au sters cateva cifre.
Nu imi cunosc inca foarte bine datele cardului pe dinafara dar chiar si asa faptul ca am reusit sa nimeresc datele cardului altui client BT este pur si simplu imposibil! Ati citit bine! In loc sa primesc notificare sa aprob tranzactia prin BT Pay cum fac de obicei, primesc notificare sa introduc codul unic de autorizare primit pe un anumit numar de telefon, puteam vedea doar ultimele 3 cifre care nu coincideau cu numarul meu de telefon. Am iesit repede din acea fereastra, am incercat inca o data si am reusit.
Persoana respectiva deja a primit mesaj si cel mai probabil a blocat cardul si a depus plangere la politie pentru "furtul" datelor bancare desi nu imi aduc aminte ce cifra am gresit si cum a fost posibil ca alt client BT sa aiba aproape acelasi numar de card, aceeasi data de expirare si acelasi CVV ca mine.
Eu deja am sunat la call center si le-am explicat situatia insa nu au putut sa gaseasca "victima" erorii mele. Doream sa gasesc persoana respectiva sa incerc sa ii explic ca nu am vrut sa fraudez datele nimanui si nu am nicio idee cum a fost posibil asa ceva.

3 răspunsuri:
| RoCkKiD a răspuns:

Nu pricep ce problema ai. Ca nu poti transfera bani de pe un cont care nu e al tau deci in afara de faptul ca nu ti-a iesit miscare nu o sa-i pese nimanui.

| haileewatson a răspuns:

Nu inteleg care e problema. Daca centralista ti-a zis ca totul e ok

| Țoglă a răspuns:

Dacă centralista ți-a zis că-i în regulă, așa este. Eventual salvează data și ora pe când ai sunat la centrală în caz de ceva, pentru a fi mai liniștit.