| 1spion a întrebat:

Am 19 ani, sunt student si vreau sa gasesc ceva de munca part-time. Ma gandeam la sondaje de opinie. Am trimis CV-ul la GFK Romania. A mai lucrat cineva la ei? Sunt seriosi? Cat platesc si cum? Ce firme bune de profil mai stiti?

Răspuns Câştigător
| mimike12 a răspuns:

Nu este chiar job, dar daca ai 30 de minute zilnic poti sa faci si PTC, n=o sa devii milionar, n-o sa faci avere, dar daca esti harnic si consecvent in cateva luni deja poti sa ai un venit frumos. Daca vrei mai multe informatii contacteaza-ma.Succes!

13 răspunsuri:
| Biencush a răspuns:

Inscrie-te la Ladys.

| tiriboxi a răspuns:

Buna poate te intereseaza o colaborare de 2-3 ore zilnic cu compania care colaborez de 10 ani in domeniul sanatatii si al frumusetii daca crezi ca suna tentant contact; tiriboxi@gmail.com

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| bengal a răspuns:

Din ce oras esti?

| adcrys07 a răspuns:

Castiga bani cu sondaje online platite!
Pentru participarea la sondaje primeşti între 0.20€ si 2, 5€ pentru un sondaj
Bonus la inregistrare 1, 50 Euro
Inscrie-te aici, e gratuit si usor!
https://bit.ly/27Y30zS

| 1spion explică:

Sunt baiat. Dar e o varianta. Alte idei de part-time?

| 1spion explică:

De cateva luni folosesc PTC-uri. Si am o parere foarte buna despre ele... Oricum, multumesc! Alte pareri? Sau schimburi pe de refi pe diferite PTC?

| 1spion explică:

Alexandria. sad

| 1spion explică:

Nu, multumesc. M-ai convins cu,, gandeste-te "...

| gabrielaa17 a răspuns:

Buna,te-ai mai angajat la gfk? daca da, cum a fost si daca mai tii colaborarea cu ei? mie mi-au venit astazi chestionarele de proba si nu stiu ce sa fac, daca se merita sa ma duc sa le fac sau nu.