| 1cristian1990 a întrebat:

Vreau sa ma apuc de inca o afacere! As dori sa imi spuneti o idee buna de afaceri! Multumesc!

Răspuns Câştigător
| KodrutZ a răspuns:

Animalele scumpe sau vegetalele pretioase sint facut astfel de catre retaileri si clasa celor ce genereaza cererea, nu neaparat de valoarea lor intrinseca. Despre ce oras discutam? In functie de zona, ai putea folosi hala si terenul pentru a amenaja locatia pentru airsoft/lasertag sau alte chestii de genul asta. Investitii moderate/mici, profit constant.

16 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

"Inca o afacere" inseamna ca deja ai una. Cu ce te ocupi actualmente? Ce capital ai la dispozitie pentru noua afacere? Posibil sa poti face ceva conex la ce ai dezvoltat pina acum.

| 1cristian1990 explică (pentru KodrutZ):

Pai am doar 160 de copacei pentru cherestea care i-am crescut de la stadiu de samanta, e primul an si vreau sa vad cat de ok sunt, detin 2 hectare pamant, o hala mai veche, e si capital banesc! Lucrez ca si dispecer dar as face ceva asa ca un hobby, sa imi ocup timpul, normal trebuie sa ai mai multe afaceri! Pana cresc copacii va trebui sa imi omor timpul cu altceva! Si a da, am si 2 camere la parterul unui bloc aproape de o scoala, politie si un liceu mai departe putin!

| KodrutZ a răspuns (pentru 1cristian1990):

Cherestea, bun. Fii baiat destept in cazul asta si nu te uita dupa profitul imediat. Gaseste un timplar meserias si fa mobila. Pe linga mobila ar mai merge chestii de-astea mici, eventual treburi mai de arta gen troite. Nu e musai sa te uiti la piata locala, poti sa iei frumos si sa vinzi direct pe eBay sau alte site-uri de gen dinafara, manufactura e foarte pretuita.http://www.ebay.com/......1534491801

| 1cristian1990 explică (pentru KodrutZ):

Multumesc! Mai astept idei pe langa cherestea, refritor la hala si teren, eventual animale scumpe sau vegetale pretioase!

| 1cristian1990 explică (pentru KodrutZ):