| nemo423 a întrebat:


Astazi fratele meu a incercat sa transfere o suma de bani de pe ING Home Banking, prin numar de telefon, in contul meu de la Banca Transilvania. Dupa confirmarea operatiunii, am primit un mesaj de la ING in care mi se spune sa introduc un cod in aplicatia mea Home Banking pentru a confirma transferul. Problema este ca eu nu detin niciun cont bancar la ING, iar acest cod nu il pot introduce nicaieri in aplicatiile de la Banca Transilvania.
Ce este de facut?
Multumesc anticipat!

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Învățati sa folosiți home bank de la ING. Transferul nu se face pe nr de telefon ci prin contul bancar. Sms primit probabil era pentru el sa confirme transferul

| mgtow a răspuns:

Transfer online de pe calculator/laptop e mai usor, fara telefoane si mesaje

Răspuns utilizator avertizat
| NuCitescNotificari a răspuns:

Nu detii cont de ING? dar ce conturi ai tu? cont de Facebook si yahoo? credeam ca poti mai mult(joking). Oricum n-am pretentii de la un retard care joaca rahaturi zilnic laughing))))

| JicaContra a răspuns:

Ce spui tu denota o greseala CRUNTA
cred ca fratele tau, in infinita lui "intelepciune", a dat la ING numarul tau de telefon
pune-l sa sune la ING si sa vada care e treaba!