| DanMaharajah a întrebat:

De unde ma pot imprumuta cu o suma de 500.000-1 milion euro pentru a incepe o afacere foarte profitabila?
As putea returna suma+dobanda(daca nu e prea mare) in cel mult 1 an.
Am 19 ani si sunt student(nu am serviciu).
Pot convinge o banca sa imi ofere un asemenea credit daca dovedesc ca afacerea chiar e profitabila?

15 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Incearca la o banca dar trebuie sa dovedesti ca poti achita aceasta suma. Ma cam indoiesc sa poti returna intr-un an. Daca ai aceasta posibilitate, nu vad de ce sa te mai imprumuti?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu o sa i ti dea nimeni banii astia se stie ca in Romania nu toti fac afaceri profitabile, la varsta ta trebuie sa fi realist sa te intinzi cît i ti este plapuma, adica sa termini scoala si sa incepi cu afaceri mai mici cu bani putini daca vrei sa faci ceva, din putin sa faci mult, ca daca te arunci asa la sume colosale in primul rind nu vei avea cu ce plătii datoria la banca, dobînzile sunt mari si in cel mult un an nu stringi tu 500.000 sau 1 milion de euro, astrea sunt vise. Dar de curiozitate ce afacere vrei sa faci de ai nevoie de suma asta de bani?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nici camataria nu scoate profit de 1 mil de euro in primul an.

| sierra1 a răspuns:

Orice bancă ar fi bucuroasă să te imprumute (după analize detaliate)

nici o bancă nu te imprumută la anii, jobul și pregătirea pe care le ai

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

De nicăieri.

| mihai69 a răspuns:

Platforme de crowd funding.

| anonimg a răspuns:

Banca te imprumuta cu bani numai daca detii proprietati care au aceeasi valoare cu suma imprumutata.
In schimb ai nevoie de investitori: (exemplu: https://www.youtube.com/watch?v=OdCr3IXC4tI )

| johnnny123 a răspuns:

Singura modalitate de a demonstra ca o afacere e profitabila este sa deschizi afacerea si sa ai profit. Sunt curios cum poti tu sa dovedesti in avans ca afacerea e profitabila...