| Dianaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa19 a întrebat:

HELP! Am un cont la ING și din aplicația lor homebank am blocat cardul cu bani din greșeală, am mers la ATM-ul băncii sa vad dacă pot scoate banii și mi-a rămas cardul în ATM. Cineva de la banca mi-a zis ca pot solicita unul nou si am solicitat unul prin intermediul aplicației, pentru ca asa mi-a zis persoana respectiva cu care am vorbit, iar după ce am terminat de făcut asta, scria în termen de 7 zile o sa vina altul la adresa respectiva.
Au trecut cele 7 zile și nu a venit niciun card, întrebarea este ar trebui sa ma duc eu la banca și sa le spun ca nu mi-a ajung cardul? O să-mi facă ei altul pe loc?

2 răspunsuri:
| siriusblack98 a răspuns:

Ar trebui să suni la ei din nou mai degrabă. În funcție de ce se rezolvă cu apelul, decizi dacă te duci personal sau nu.

| dannyel86 a răspuns:

Mai intai, contacteaza-i prin telefon, sa vezi daca acel card pe numele tau a ajuns la banca. :-) Daca raspunsul este afirmativ, te prezinti la unitatea bancara pentru a-l ridica.;-)
Nici ING, si nicio alta banca nu sunt producatori de carduri. Ele se fac si se inscriptioneaza la solicitarea bancilor de institutii care se ocupa cu asta (Visa, Maestro). Si, daca nu ma insel, sunt aduse chiar din strainatate. De aceea procedura dureaza atat de mult. Trebuie sa ai putina rabdare. happy