| VerginicăVacăGrasă a întrebat:

Hey lume eu daca detin un hotel/restaurant si imi vin un grup de clienti care din start nu imi plac si automat ii refuz si ii trimit la plimbare. De ce oamenii se enerveaza si ameninta cu reclaamtii cand cineva refuza sa presteze servici? Lumea horeca s-a dezolvat extraordina si gasesti tot ce vrei unde vrei. Eu am mai fost refuzat dar nu mi-a pasat, mi-am vazut d edrum si am gasit in alta parte. Dar majoritatea fac scandal, de ce?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Unii se enerveaza deoarece se simt lezati in ego ca li se refuza serviciile si probabil nu li s-a mai intamplat pana acum si de aceea reactioneaza prin amenintari cu reclamatii.

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Plus ca si-au pierdut timpul si banii degeaba venind pana la hotelul tau. Asta e un motiv de frustrare.
Si e anormal sa refuzi clienti. Procentul clientilor refuzati din totalul clientilor e mic.
Data viitoare pune pe site conditiile de acceptare ale clientilor ca lumea sa stie si sa fie preavertizata. Asa e corect

5 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Ordonanţă 99/2000, Art. 56: Se interzice a se refuza consumatorului, fara un motiv justificat, conform prevederilor legale in vigoare, vanzarea unui produs sau prestarea unui serviciu.
Tot acolo gasesti si sanctiunile. Mai sunt si niste legi dar nu le stiu eu pe toate.

| darrio2007 a răspuns (pentru Salontanul):

Verginica visează. Nu va avea hotel nici cand va zbura porcul.

| Salontanul a răspuns (pentru darrio2007):

laughing

| darrio2007 a răspuns:

Daca tot ai sa refuzi clienti, vei da faliment cat de curand, Verginico!

Întrebări similare