|

Salut! E sigura treaba cu schimbarea combustibilului? Cică in 5 ani doar transportatorii și utilajele vor putea folosi motorina, și autoturismele vor fi toate pe benzina

3 Raportează Evaluează
3 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu se pune problema la noi
. daca ai fi cautat pe google, ai fi vazut ca Spania cred, e prima tara din lume care a dat un deadline. si nu e vorba doar de motorina, vor sa le elimine pe toate, si sa bage electrice.
Pe de alta parte, Romania fiind groapa de gunoi a europei, va fi inundata de masini pe combustibili fosili, gunoaiele altora. daca Spania a spus ca va face asta pana in jur de 2040, in Romania cam in anul 3000 va intra si la noi in vigoare happy

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Această problemă a combustibilului e în general în Europa. În America de Sud, de zeci de ani se folosește alcool din trestie de zahăr. În America de Nord, benzina a fost și este suverană. Diesel au doar camioanele grele, camionetele grele. Iar, în părțile mai sărace ale lumii totul depinde de ce mașini domină piața. Dar, în general tot benzina.
În Europa, în schimb, până în anii 1980 predomina benzina, dar anii 1970 a însemnat pentru camioane sfârșitul motoarelor pe benzină.
Iar, febra diesel la autoturisme a apărut o dată cu apariția modelului Volkswagen Golf gen. 1 diesel. Până atunci, doar Mercedes era marca care oferea constant motor diesel pe modelele sale.
Iar, boomul diesel a apărut în 1996, o dată cu apariția motorului common rail de la Mercedes Benz. Și, faptul că atunci, motorina era la jumătate de preț față de benzină. Iar, ulterior, datorită cererii în creștere s-a ajuns la egalitate de preț între benzină și diesel.
Iar, cu interzicerea, e vorba de modele diesel produse anterior începutului scandalului.
Și, oricum, cu noile motoare pe benzină turbo, avantajul diesel ca putere, consum, a dispărut.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Poate în 10 în Germania
aici, peste vreo 50

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează