anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se mai deconteaza naveta in invatamant? Am inteles ca mai multe judete au probleme cu decontarea. Daca sunt profesori pe site, rog raspunsuri care sa contina si judetul.Multumesc

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

O prietena a vaut probleme cu decontarea. scoala a zis ca nu are bani pentru decontari (dar a avut bani pentru alte lucruri care nu erau necesare) si s-a dus la liderul de sindicat de pe judet iar acesta rezolvat problema.

7 răspunsuri:
| monicaclaudia a răspuns:

Cadrele didactice care lucrează în şcolile din mediul rural se plîng din ce în ce mai mult de faptul că primarii nu le decontează banii pe care aceştia îi cheltuiesc pe transport. Asta este şi motivul pentru care debutanţii refuză posturile primite în satele buzoiene. Legea 128/1997 prevede clar faptul că tuturor cadrelor didactice care fac naveta pînă la şcoala unde lucrează trebuie să le fie decontate cheltuielile de transport în fiecare lună.


eh nu stiu daca va deconteaza eu sper ca cineva sa se trezeasca sa va ajute dar legea ( se pare ca http://www.tribunainvatamantului.ro/d_art.php?id=288&cat=32
desi se pare ca nu se mai respecta
eh (( imi pare rau (( aveti salari mici si nu va dau nici macar bani pentru transport (( unde o sa ajungem

| alexzender a răspuns:

Adina, in Roman judetul Neamt se deconteazahappy

| stefybx a răspuns:

La noi in judetul Arad s-au decontat la navetisti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Da se deconteaza, sunt din sighetu marmatiei

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cred ca in mod normal, inca se deconteaza. In Dolj insa, la Piscu Vechi, nu s-a mai decontat din luna decembrie.
Serena Georgescu

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

La noi in jud Buzau, comuna Vadu-Paii nu s-a mai decontat naveta de 5 luni.Am colegi care sunt in imposibilitatea de a se mai deplasa intre localitatea de domiciliu si scoala. Un zvon care circula ar fi ca banii tinuti cat mai mult timp in trezorerie produc dobanzi mai mari.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu n-am mai primit banii de naveta din luna ianuarie 2009 si mai au sa-mi dea si pe 5 zile din decembrie 2008... centrul bugetar de care apartine institutia la care lucrez sustine ca n-a primit bani destui de la primarie si decat sa deconteze doar la cateva cadre didactice a preferat sa nu mai deconteze nimanui... tinand cont ca primaria este in mediu urban si mai ales ca nu s-a ofilit inca nicio floare de la SIMFONIA LALELELOR, trageti si dumneavoastra concluzia unde sunt banii cadrelor didactice navetiste din municipiul numit ORASUL LA... LOR! mai departe nu mai comentez nimic...insa raman cu un gust amar...