| Georiflame a întrebat:

Vreau sa imi iau un card...si nu ma pricep chiar deloc cand e vorba sa aleg cel mai avantajos card. Ma gandeam sa aleg intre ING card student ( pentru ca sunt studenta, si ma gandesc ca ar trebui sa am mai multe facilitati) sau cel de la Avon( pentru ca sunt reprezentanta). Poate cineva sa imi dea un sfat, ce card sa aleg?

Răspuns Câştigător
| alinutzacodruta a răspuns:

Am eu ING card student... ti-l recomand si tie...si pe langa ce a spus @irina la fiecare 3 plati efectuate cu cardul primesti 30 lei big grin(platesti 3 facturi de exemplu)plus ca intrii intr-o tragere la sorti in care poti castiga un laptopwinking

3 răspunsuri:
| Irina a răspuns:

Eu te sfatuiesc sa il iei pe cel de la ING, nu ai comisioane de deschidere, de intretinere sau la transferuri/plati, de asemenea mai primesti o dobanda care se calculeaza pentru fiecare zi in care ai avut banuti in cont si ce imi mai place este ca ti se ofera gratuit un digipass cu ajutorul caruia te conectezi online la contul tau si faci ce vrei de acasa fara sa mai mergi la banca.
Pentru oferta asta trebuie sa faci dovada ca esti studenta, adica pe langa buletin sa ai si carnetul de student la tine.

| marius0766545433 a răspuns:

Orice card in primul rand inseamna O CHELTUIALA. Toate bancile vor banii vostri nicidecum sa nu credeti ca bancile, mai ales in Romania, merg in pierdere de dragul ochilor frumosi ai studentilor sau a oricarui muritor de rand care nu face marea diferenta intre un activ - (iti intra bani in buzunar) si un pasiv- (iti iese bani din buzunar). Per total tranzactii, banca trebuie sa castige, adica sa faca active pe spinarea celor care vor sa aiba doar active in viata lor.