| Masca100 a întrebat:

Ce a ce voi urma sa scriu nu sunt chiar cuvintele mele, am gasit aceasta intrebare pe net.Interesandu-ma si pe mine domeniul foarte bine si neavand raspunsuri am postat-o deci aici si sper sa primesc raspunsuri bune:

,, Salut. Din păcate văd că nu prea este activitate pe acest forum, ceea ce mă face să cred că nu voi obține vreun răspuns pertinent. Cu toate astea sper...

În prezent sunt student în anul II la Arhitectură dar doresc să mă reorientez / să fac a doua facultate la Regie de film și TV. Aș dori informații de la cineva din sistem: student, absolvent recent, cadru didactic etc. Dacă știți doar din auzite vă rog să nu mă induceți în eroare.

În primul rând îmi este neclară durata studiilor. Din câte înțeleg de pe site, durata studiilor de licență ar cumula un total de 15 ani! 15 ani? Hai să zicem, or fi 6 ca la Arhitectură, 7, dar nu 15. Nu mă grăbesc să ajung pe piața muncii, nu e nicio problemă dacă facultatea are 5, 6 ani, dar 15 ani sunt prea multi. Dacă sunt doar 4 ani de studii, ce înseamnă perioadele acelea de 3 ani, 4 ani etc? Nu scrie niciunde că ar fi masterat, doctorat.

În al doilea rând, am căutat pe site și nu am găsit un calendar al admiterii. De regulă, când se dă admiterea? Din câte am auzit ar fi în toamnă (ceea ce m-ar avantaja). Ce știți despre pregătirea pentru admitere din cadrul facultății? Se mai ține? Este suficientă? Pentru Arhitectură de exemplu, m-am pregătit 1 an în București la un arhitect. Dacă pregătirea organizată de facultate nu este suficientă, ce meditații ar fi recomandate?

Ce costuri presupune această facultate? Fiind a doua facultate, voi intra la taxă indiferent de media din admitere. Cât este taxa? Pe lângă taxă, cam ce sumă cheltuiți pe lună pentru facultate? Prin asta nu mă refer la cazare, mâncare și transport (pe care le am asigurate) ci la materiale didactice, aparatură și instrumente necesare, pregătiri suplimentare, excursii de studii etc.