| Yosefin a întrebat:

Vreau sa dau la UNarte si nu gasesc pe net informatii cand e admiterea si ce domenii sunt.

Cine a invatat la UNarte si ma poate ajuta cu informatii? Multumesc mult.

6 răspunsuri:
| MEHhh a răspuns:

Da sunt studenta la UNARTE si vreau sa ti spun ca eu una regret ca am intrat la aceasta facultate. Profesorii nu se intereseaza, sunt foarte delasatori si pe deasupra nu te ajuta deloc in a evolua. Bine depinde de sectie. Ce te ar interesa mai exact?

| Yosefin explică (pentru MEHhh):

Aha am inteles pe mine ma intereseaza sectiunea design. Deci eu desenez de la 7 ani Cred ca sunt la un nivel avansat.

Tu la ce sectie esti? Pot sa te intreb mai multe? Lasa-mi niste date de contact in privat. mercii.

| MEHhh a răspuns (pentru Yosefin):

Cred ca e ok... Dar acum depinde ce vrei: design ambiental sau moda. Ambele sunt destul de ok, nu pot spune mare lucru, insa daca vrei design ambiental iti sugerez sa mergi la Facultatea de Arhitectura, desi e mai greu sa intri acolo. Iar cu admiterea la UNARTE este in septembrie, dar daca vrei, se face pregatire pentru admitere in luna august si inscrierea la pregatire a inceput deja, dar o sa coste in fuctie de cate module vrei sa faci.

| Yosefin explică (pentru MEHhh):

Bine eu voiam ceva gen design grafic, adica sa lucrez si pe PC. cu logo-uri, bannere,(si alte tiprui de desene). Crezi ca e ok acolo? In sensul ca sper ca ma ajuta pe ce vreau eu sa ma axez.
La arhitectura am auzit ca e greu nu as vrea ca nu rezist 6 ani laughing adica imi place sa fac desene artistice nu schite si chestii de genu.
Imi poti spune te rog in ce consta pregatirea?

| MEHhh a răspuns (pentru Yosefin):