| andreipop84 a întrebat:

A intrat ulei in vasul de expansiune.Mecanicul spune că îi garnitura de chiulasa și trebuie rectificare la chiuloasă.Dar temperatura la motor na depășit nici o data 90°. Trebuie rectificata chiulasa daca nu a fiert motorul?

5 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"A intrat ulei in vasul de expansiune.Mecanicul spune că îi garnitura de chiulasa"

foarte corect!

"Mecanicul spune că ...trebuie rectificare la chiuloasă."

nu e sigur, poate scapi doar cu garnitura schimbată

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

1. Dacă e mașină cu termoflot/răcitor de gaze și ulei, prima dată verifici partea aia, apoi dai jos chiulasa.
2. Dacă e Volkswagen sau alt rebut marca VAG, indicatorul de temperatură e o vrăjeală, nu indică real. Poți avea 100 de grade sau 70, bordul stă pe 90 mereu, ca să ai impresia că e totul ok.

| relian a răspuns:

Daca fierbea motorul ce? Tu crezi ca 100 de grade deformeaza ditai metalul de la chiulasa?
Deci cand da jos sau cine da jos chilasa, poate sa verifice daca trebuie cumva prelucrata.
Dar cum nu faci tu jobul asta, sigur mecanicu iti va spune ca a rectificat, chiar daca nu rectifica nimic.
Daca ai da tu jos chiulasa, gasesti o bucata de geam, pui chiulasa pe geamu ala si misti de ea, daca sta acolo nu balaseaza absolut deloc, inseamna ca e brici laughing
Daca joaca nitel, atunci trebuie rectificata.
Dar daca tot dai chiulasa jos, ar fi bun sa schimbi si garnituri pe la valve, sa rectifici si scaunele de la valve, adica asa sa fie treaba buna.
Daca nu ai bani, atunci schimba doatra garnitura si aia e tot.Apa sau temperatura nu are a face cu deformarea chiulasei. Are a face cu cilindrii, cu segmentii, aia se dilata daca temp e mare si strica cilindrii.
Nu te lua dupa ce povesti bat gardu altii pe aici, ceasul ala de la bord indica bine, iar temp este mentinuta de termostat, asa ca mecanicii lu peste prajit sa tina sfaturile pentru ei laughing

Auzi la unu, poate apa sa fie 100 dar ceasul de la bord sa indice 70 laughing e tare omu, mecanic din ala suprat. Cind aapa ajunge la 100 sau stiu si eu ce temp in motor, se aprinde alt bec la bord, motorul nu are doara un singur sensor de temp., mai este altul in afara celui care afiseaza tem la bord.

| Freya1 a răspuns:

Ia urca un deal cu ea și vezi ce se intampla atunci cu temperatura apei.

Ideea e ca o data ce ai probleme cu chiuloasa, e cam groasa.Parerea mea e ca dacă vrei sa o refaci, ar trebui rectificata și schimbata garnitura (ca să nu ai probleme, ca degeaba pui garnitura noua pe chiulasa poate "stramba") și sa te rogi sa te tina.
Am avut o problema de genul și îmi pre rău că nu am cumpătat alta chiuloasa sau chiar motor.Ca am cheltuit la bani și pe degeaba.

| UserRo10 a răspuns:

Prima si prima data verifica termoflotul sa nu scape la vreo garnitura