| Kron5tadt a întrebat:

Am un Golf 4 (AXR) 1.9 TDI.
Dracul asta de masina are personalitate. Cat timp motorul era rece, asta iarna, in primii 3-4 km gasea ea un moment in care sa dea foarte urat in nas (pe accelerare mai brusca), uneori chiar sa opreasca motorul. Cand ajungea apa undeva pe la 65-70 grade, mergea ca unsa. Eh, a venit primavara si n-a mai facut asa. Acum, vara, totul a fost in regula pana intr-o dimineata mai racoroasa, cand iar a facut figuri. Pana acum n-a reusit cineva sa gaseasca "moftul". Ce-o fi oare?
Poate v-ati izbit de necazul asta si-mi dati o explicatie demna de tot respectul. Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Ensiferum a răspuns:

Senzorul de temperatura de pe volanta.

| Kron5tadt explică (pentru Ensiferum):

Pastele mamii lui! Chiar banuia asta unul dintre motoristi, dar n-a stiut daca sa parieze 100%. Mai exact, ce mama dracului de temperatura citeste acest senzor? Banuiesc faptul ca in functie de temperatura existenta raporteaza ceva la computer, dar nu-mi dau seama care-i faza. happy

5 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Scoate ceva fum, cand face probleme?

| Kron5tadt explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Nu scoate, omule. Nu scoate fum, nu apar avarii in bord, nimic. Zici ca i-a taiat cineva conducta de diesel si curentul, instantaneu. Ca-n filme. happy Faza este, cum am mai spus, ca dupa ce se incalzeste putin motorul (3-4 km), merge brici, fain de tot. Iar asta, doar iarna. Si se intampla EXACT atunci cand prind un adormit pe traseu si vreau sa-l depasesc putin mai sportiv. Ah, imi vine sa-mi f. una! Deci, ai mai intalnit faze d-astea? happy

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Kron5tadt):

Am patit asta la putin timp dupa ce am demontat rezervorul, iar problema a fost greseala mea, am inversat conductele intre ele. Dar aia era masina fara pompa in rezervor.
AXR are pompa de alimentare din cate stiu, ar trebui verificata functionarea sa, starea sorbului si a filtrului.
Cu un VW Polo pateam sa se opreasca motorul iarna, la rece, cand aprindeam farurile, si nu se accelera deloc bine. Dupa ce am schimbat o pompa de benzina degeaba, am descoperit ca mufa pompei era intrerupta, si de acolo alimentarea intermitenta, slaba.
Daca problema se manifesta exclusiv la temperaturi mai scazute, verifica si starea bujiilor incandescente.

| Kron5tadt explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Multam fain de sfaturi. S-a rezolvat intre timp. Panarama aia de sonda temperatura la volanta facea figuri. E bine de stiut si pentru ceilalti. Apreciez ajutorul. Drumuri sigure pentru toti soferii!