| bmw_8391 a întrebat:

AZI AM PALIT BMW sad nu ii nici o intrebare.Azi intr-o curba deosebit de periculuasa in localitate am intrat cu 40km/h cred, cu un bmw 320. Cand sa iau curba in fata mea so oprit un taxiu din cauza altuia din fata la taxi,,, taxiu o putut frana pentru ca lo vazut mai repede dar eu nu l-am vazut si direct m-am bagat in taxiu (logan) i-am tras una in spate si pasageri sior dat cu capu de scaun, mo apuca nervi pentru ca am crezut ca mi-a cazut spoilaru si so facut praf, cand m-am dat jos din masina am vazut ca nu avea apsolut nimic doar unpicunpicunpic sa indoit partea din fata de la capota.la taxiu i-a cazut placuta nu numere si so indoit unpic da oricum o fost destul de indoit inainte si nu si-o dat seama, o vazut ca sunt incepator si o spus ca nu ii nimic ca nu are masinile nimic... Oricum cred ca toti soferi or patit-o vreodata! nu¿? ce ati patit¿?

6 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Pai bine ca nu a patit nimeni nimic, alea sunt fiare se repara, tu nu! Se intampla, mai ales cu BMW in curbe care are tractiune spate, la 320 vizibilitatea este medie nu ridicata deci... asta este! Nu au patit-o chiar toti soferii dar este timp (Doamne fereste!) laughing

| PredatoR a răspuns:

Bine ca s-a terminat cu bine...
Oricum esti incepator... sunt altii cu experientasi fac accidente grave, asa ca nu ai de ce sa-ti faci griji.
Fii mai atent cum conduci!happy

| PredatoR a răspuns:

@Sprinter007
Ce face invidia din tine... ce are, nu poate sa invete sa conduca pe bmw, tebuie o coaja de dacie ca sa invete sa conduca? si sa nu se urce niciuna cu el in masina, daca a avut posibilitatea bravo lui ca si-a luat sau i-au luat parintii bmw.
Din conta ca daca faci accident cu o rabla ai mai mari sanse sa crapi decat intr-un bmw, mecedes, audi etc.

| HelpMeNow a răspuns:

Nu crezi ca este cam moderna masina asta pentru incepatori?
Ar fi fost mai bine ceva mai usor, ceva cu care sa exersezi, este bine totusi ca nu ai lovit tare big grin