| nikoleta93 a întrebat:

Buna :* am masina de culoare argintie, si intre timp am vopsit jantele cu albastru, se poate lua politia de mine? din cauza jantelor k sunt de alta culoare?

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

In acte este trecuta doar culoarea caroseriei si atat conteaza, restul pieselor sunt irelevante

16 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

In registrul masinii unde vin datele personale, tehnice, etc. Va fi nevoie sa specifici ca ai jantele albastre, in caz de furt sa apara acolo. Politia nu zice nic.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Jantele poti sa le faci si roz in dungi nu ii pasa nimanui

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

N-are nicio treaba, puteai sa le faci si portocalii. Mai important e ca masina e acu hidoasa.

| Daalalifnuunalif a răspuns:

Buna, tot ce poate fi posibil sa se ia politia de tine, deoarece, masina ta a fost cu o anumita culoare la fiecare piesa, nu? De ce sa ai probleme mai tarziu cu ei?

| ombladon a răspuns (pentru Daalalifnuunalif):

Vorbesti ca sa nu taci...

| Daalalifnuunalif a răspuns (pentru ombladon):

Eu am avut pe tatal meu care a avut probleme cu asa ceva. Mersi pentru compliment.

| ombladon a răspuns (pentru Daalalifnuunalif):

Dezvolta "problema"!

| Daalalifnuunalif a răspuns (pentru suntserios):

Eu stiu ca, la tatal meu cand avea dacia papuc, cand ii facuse revizuirea masinii, fusese politia in curte si ii scria toate ce avea masina si culorile lor.

| Daalalifnuunalif a răspuns (pentru ombladon):

Am raspuns la cineva achiar acum tot la aceasta tema, tot aici, si am desvoltat deja.

| suntserios a răspuns (pentru Daalalifnuunalif):

Nu exista asa ceva "revizuirea masinii" si nici nu vine politia acasa decat daca masina e obiectul unei infractiunui. Nu cunosti legislatia, nu da sfaturi e simplu

| Daalalifnuunalif a răspuns (pentru suntserios):