| paremise a întrebat:

Am si eu un scuter CPI Oliver City care imi consuma inainte sa schimb carburatorul 10l la 100 de km, iar dupa schimbarea carburatorului consumul este putin mai scazut(8-9).Poate sa consume asa din cauza tobei de esapament?(sa fie toba pe care o am pe el de 4 t)

4 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Este extrem de mult si 8-9. Consumul trebuie sa stea undeva la 3 la suta de km. Toba nu are legatura verifica filtrul de aer, verifica filtrul de benzina sa fie perfect desfundate si apoi regleaza carburatorul cum trebuie si distanta dintre culbutori pentru ca este imposibil sa consume atat de mult in mod normal. O alta problema ar fi bujia dar nu cred ca doar de la bujie ar creste atat de mult consumul, este aproape imposibil!

| a1doru a răspuns:

10%? verifica sa nu ai rezervorul spart! rolling on the floor
ps.contrar a ce zic convivii nostri, eu zic ca daca motorul e in 2T, toba influenteaza destul de mult, nu numai performantele, ci si consumul.este foarte important sa-i pui o toba pentru. motor in 2T[daca se poate, una originala]

| TenZo a răspuns:

In nici un caz modelul acesta de 49 cc3 nu are cum sa consume 10 la100 de km.Normal el ar trebui sa consume 2, 3 la 100 de km.Nu are nici o legatura toba de esapament cu consumul tot ce ar trebui sa faci sa nu iti mai consume asa mult ar fi :
-regleaza carburatorul (benzina, aer)
-regleaza supapele
-ai grija sa nu fie carburator mai mare de 80 sau mai mult
altceva nu imi trece acum prin cap probabil debitul la benzina e prea mare

| cătă08cătă a răspuns:

Arunca'l baaa... laughing)