| Anonim3195 a întrebat:

Am si eu o intrebare in legatura cu un scuter. Este vorba de un Piaggio Fly cu motor de 100cmc in 4 timpi. Problema e urmatoare:porneste frumos, si daca nu o turez nu nimic se opreste.Sau daca merg cu ea o anumita distanta daca ma opresc stau un pic si se opreste motorul. Oare de ce nu sta la relanti? Ce parere aveti? Multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns:

- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti
- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara
- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.Multa Bafta.Succes:*
- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui
- se da un "sprit" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pentru 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa sprit motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti."
prin inchidere surub de aer se intelege ca se strange sau se roteste spre dreata.

7 răspunsuri:
| FurtunaDiesel a răspuns:

Cel mai probabil de la carburator, sau nu stiu sigur posibil sa aiba senzor de turatie si sa fie dereglat, dar Fly nu cred ca are senzor!

| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns:

Regleaza-i carburatorul

| Anonim3195 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Sincer sa va spun e primul meu scuterhee heesi nu ma priceptongue. Cand spuneti "regleaza-i carburatorul" la ce va referiti? stiu unde sa deschid sa ajung acolo dar mai departe ce fac? cum anume "il reglez"?

| Anonim3195 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Multumesc frumos! Sa se incalzeasca putin si il desfac sa ma uit pe acolo si sa incerc sa fac cum ai zis tu.Intai trebuie` sa g4asesc surubul de la relanti si de la aerlaughing ca e primul meu scuter si nu am mai umblat, pana ma invat putinlaughingdar cateodata sta la relanti cateodata nu, nu stiu de ce ar face asa.:*

| Anonim3195 explică (pentru AdrenalinaPuraLaMaXim):

Si cred ca mai bine merg4 la cineva care e priepe sa ii reg4leze relantiul, si aerul decat sa mai stric cevabig grinsi inca ceva la relanti roata se invarte ar trebui reglat pana nu se mai invarte sau cum? cam asa am inteles din alte dicutiibig grinzic si eu ce audtongue

| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns (pentru Anonim3195):

La relanti nu se invarte roata, doar daca accelerezi.mai bine te duci la cineva asa cum ai zis si tu, daca nu te pricepi.Bafta

| AdrenalinaPuraLaMaXim a răspuns (pentru Anonim3195):

- se da ralantiul ceva mai mare din surubul de ralanti
- se strange surubul de aer (rotit spre dereapta) pana motorul da sa moara
- din punctul asta se desurubeaza surubul de aer pana turatia incepe sa creasca. Se desurubeaza pana in punctul in care turatia este maxima + inca un sfert/jumatate de tura.Multa Bafta.Succes:*
- se regleaza la loc ralantiul din surubul lui
- se da un "sprit" scurt din acceleratie. Daca la revenirea la ralanti motorul se balbaie putin (scade pentru 1-2 secunde sub turatia de ralanti dupa care isi revine), se mai inchide un sfert de tura surubul de aer si se repeta testul pana ce dupa sprit motorul ramane imediat la turatia normala de ralanti."
prin inchidere surub de aer se intelege ca se strange sau se roteste spre dreata.

| darkblood a răspuns:

Salut. Eu am un Sunny 50 tot cu motor de 100 cmc tot in 4 timpi.Mie imi merge foarte bine.Am inca si un PiAGGIO Fly cu motor de 100 cmc tot cu 4 timpi.Ca sa nu ti se mai opreasca reseteazal.Vezi ca la motor e un buton pe care scrie "RESET AUTOMAT" tine lung pe ala si dupa aceea nu o sa tii se mai opreasca. Funda?