Daca instalatia este secventiala nu pierzi niciun calut.
Daca este clasica cu vaporizator este posibil sa pierzi cam 3-5% din putere, dar este insesizabil fata de avantajele obtinute.
Motorul nu se uzeaza prematur, chiar daca exista tot felul de legende metropolitane de la cei care au auzit de la vecinul unui prieten care si el a auzit tot asa.
Am avut doua masini pe gpl si am facut 100.000 cu una si 200.000 cu cealalta.Le-am vandut din alte motive.
Ca bani iesi exact pe jumatate si gasesti gpl pe toate drumurile.
Daca te gandesti la GPL, iti recomand sa alegi o masina cu motorul solid, nu un 16V de la VAG.
De la VAG mai bine ti-ai cumpara ceva 1.9 TDI, iesi foarte bine cu raportul consum/putere/fiabilitate.
Pentru GPL, mai bine un Opel sau Renault (dintre masinile des intalnite in RO).
Iti scade puterea de tractiune. Daca folosesti masina pentru oras este ok, dar daca o tii de drum lung sau alte chestii nu se merita.
Pai tocmai ca la drum lung merita sa iti pui gpl, teoretic consumi mai putin decat pe benzina, nu?
Nu prea se merita la drum lung pentru ca masina devine "puturoasa" si nu mai trage...
anonim_4396 întreabă: