| ionutul289 a întrebat:

.Am un opel astra g 1, 7 diesel.
De cateva saptamani cand pornesc prima data masina mi se aprinde martorul ala motoras in bord cu portocaliu "Check Motor Engine" iar masina cand o accelerez face zgomot ca un tractor, cand accelerez si nici nu trage cum trebuie masina. Dupa ce se ridica apa pe la 80-90, isi revine si merge perfect. Ce ar putea avea?
Multumesc, dau funda : D
O sa ma duc saptamana viitoare la un service dar vreau sa-mi fac o parere

5 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Scoate si fum? Daca da, ce culoare?
Pot fi multe, important ar fi sa citesti eroarea (cauza becului aprins), ca probabil iti scrie clar eroarea.
Cauze mecanice pot fi multe, de la distributie desincronizata, pana la biele ori supape indoite, piston crapat, tachet fisurat, aer pe instalatia de injectia (filtre/conducte/pompa/supapa), injector blocat, etc.
Daca ai motorizare CDTI, poate fi pompa de inalta presiune uzata, sau injectoarele.
Daca e DTI, poate fi pompa de injectie, sau aer.
Daca era 1.7 TD, nu aveai probleme laughing (am motorul ala, si e tanc)
Deci, poate fi problema electrica, poate fi problema de alimentare, de injectie, sau cel mai grav, ceva defect in motor (incepand de la distributie, pana la supape si pistoane).
Uita-te in prima faza daca scoate fum, si de care, apoi vezi eroarea.

| ionutul289 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Intr-adevar cand merge greu si nu trage scoate fum. dupa ce mergi cu ea 10-15 minute..isi revine...de la motor grav nu cred ca e, daca era nu isi revenea..ciudat totusi, isi revine dupa ce apa ajunge la 80-90 de grade.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru ionutul289):

Am avut motor cu doua biele indoite, dintre care una grav, rasucita aproape. Cand era rece, scotea fum albastru cu miros puternic de motorina, iar cand ajungea motorul la 80-90 de grade, torcea de ziceai ca e impecabila. Am fost in concediu asa, in total am facut mai bine de 4000 km. Marii meseriasi verificau injectoarele, spuneau ca e problema electronica... Am platit multe constatari degeaba.
Intr-un final am desfacut eu motorul, si am inlocuit bielele afectate. Cauza a fost un spray de curatare EGR, care teoretic nu trebuia sa afecteze motorul. Practic, explozia substantei "tari", in compresia de diesel, a fost bomba.

| nelyjoly a răspuns:

Salut. După cum spui tu ar fi senzoru de turatii. Fa un test cu pedalele sa vezi ce coduri de eroare ai. Baftă

| Mad1 a răspuns:

Azi am venit de la seevice am avut si eu martorul acela si nu tragea masina... daca iti ramane martoru aprins du-te sa pui testeru pe ea. La mine a fost turbina