| Andrei_Balint_1998 a întrebat:

Cat costa un Audi A5 nou?

9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

De la 40. 000euro in sus cat te tine buzunarul

| Anonimuserr a răspuns (pentru suntserios):

Ştii care e chestia dacă fiecare dintre noi am avea Audi, Mercedes, BMW (cele care dispun de această tehnologie avansată cred că de la 50000 euro în sus) cu toate sistemele de siguranţă pornite, cameră video, radar sigur că n-ar mai exista accidente rutiere, pentru că te-ar atenţiona dinainte şi ar frâna singură maşina. Sunt atâtea imprudenţe la volan. Bine ce spun eu pare să fie o utopie, dar este realizabil acest lucru dacă ar o ţară bogată. Tehnologia înseamna siguranţă, siguranţa ta şi a altora şi evoluţie în acelaşi timp când vorbim de maşini. Totodată ar trebui să le mulţumim celor care cumpără maşini super premium întrucât putem căpăta şi pe maşini mai ieftine de volum de 10000-15000 euro şi nu ca acum pe maşini de peste 50000 euro tehnologie în viitorul apropriat. Firmele producătoare de maşini îşi lansează tehnologia pe maşini exorbitant de scumpe şi aşteaptă să fie cumpărate. Până la urmă tehnologia are menirea de a facilita şi a salva vieţi oamenilor şi nu de a băga beţe-n roate.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Anonimuserr):

Frumos discursul, dar tehnologia poate impiedica producerea catorva accidente urbane, si atat. Stim bine ca viteza reala a traficului e si peste 100km/h urban, de la 90km/h in sus pe drumurile nationale, unde se intampla cele mai grave accidente. O masina plina de tehnologie, te poate salva la 70km/h, cand se merge in coloana, daca soferul e dobitoc si nu observa ca masina din fata opreste. Insa nu e capabila, tehnologia de acum, sa se asigure in locul prostului de la volan, inaintea efectuarii unei depasiri, sau sa invete handicapatii cu Audi negru de Bucuresti, ca daca 'e smecher' si are bani, depasirile in varf de panta sau in curba sunt sigure pentru el. Astea sunt cele mai grave accidente, in care iti pierd viata oameni, sau raman cu sechele. Statistic, e plin de aripi sifonate si bare sparte in oras, din neatentie, dar who cares? Condusul nu e pentru toti, iar prostia se plateste.

| Anonimuserr a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

E corect ce spui aşa este. Mercedes, BMW, Audi poate şi altele frânează dacă nu iei măsuri când detectează un pieton şi îţi strânge centura, temponat cu radar (distronic) şi Lane assist sunt foarte foarte importante. Dacă ar fi în viitor şi pe maşini mai ieftine ar fi foarte bine. Am înţeles acum e stricteţe să iei permisul nu mai ca înainte dar degeaba că mulţi ori uită ce au învăţat ori le creşte pipota de adrenalină şi devin mega maniaci. Dar, decât să avem parte de accidentele acestea numeroase care se întâmplă în România şi oriunde în lume, totuşi un progres major în această direcţie ar fi cu ceea ce am spus mai sus. Este totuşi un progres. Ştiu de stelele de la EUroncap acolo parcă impacturile frontale şi laterale sunt de 65 km/h, evident la 90 km/h 100 km/h sau 130 pe autostrăzi este devastator. Aviz pentru cei cu maşini scumpe şi tunate, frate bucuraţi-vă de ele dar nu puneţi în pericol viaţa altora, se pare că iau cum iau permisul şi uită toate regulile cei care procedează aşa. Să te dai şmecher că eşti mare pilot de curse nu e bine. Să plece la adâncata să se dea şmecheri acolo cât vor sau pe alte circuite. Se poate şi altfel, s-a pus nu mai ştiu pe unde un semafor într-o curbă unde mureai foarte mulţi se pare că sunt 0 accidente rutiere dupa ce semaforul acela este pus la mişto. Asta aşa ca fapt divers.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Anonimuserr):

Acum ce sa zic... Si eu sunt 'genul' care depaseste limitele de viteza, dar consider ca o fac cum trebuie. De fapt nu trebuie, ci aproximativ in siguranta. In situatiile riscante, sunt mai precaut decat multi alti soferi, care se incadreaza in limitele legale. De exemplu, sunt printre putinii soferi care cand traverseaza o trecere de pietoni, langa care e plin de masini parcate, incetineste pana aproape la oprire, sa se asigure ca nu trece nimeni. Sau in varf de panta, chiar si de la 50km/h, ma pregatesc de o eventuala franare, daca nu vad la mai mult de 50m in fata. Astea le-am invatat de la un instructor baietas, care cu masina personala circula "cat mergea" (cu 175-180 a mers cu mine). Sunt prieten cu fiu-su, conduce la fel ca si el, si nu au patit niciodata nimic. La fel ca si mine, si un alt prieten, mult mai 'teribilist'. Daca stii la ce sa fii atent, si cum sa evaluezi pericolele/ocaziile din trafic, e mai bine decat sa mergi incet si prost.
Legat de sistemele de siguranta: mi-am adus aminte de importanta ABS-ului si ESP-ului. Astea sunt inventii pentru care trebuia sa se dea premiul Nobel. Ma consider sofer, cum am mai spus, si m-am invatat cu masini fara aceste sisteme. Nu e deloc cum zic pensionarii, ca "ma incurca, bai nene". La Skoda Octavia nu am avut nici macar ABS, iar cand franam mai puternic, din cauza cauciucurilor late, se ducea ca o sanie pe gheata. Tin minte o franare puternica la 110km/h pe asfalt ud, cu cauciucuri de iarna, care m-a adus in mijlocul drumului. Noroc ca nu era o situatie critica (tocmai treceam de locul in care trebuia sa opresc, nu aveam nimic in fata/spata), si am putut sa o redresez, lasand frana. Altfel, ajungeam in santul din stanga, pe drum drept.
ESP-ul, de asemenea, salveaza situatiile in care soferul nu a adaptat corespunzator viteza intr-un viraj. Am condus multe Opeluri cu ESP, sunt efectiv imposibil de dus in derapaj, pana la viteze peste 120km/h. Trageam frana de mana pe gheata, pe la 30-40km/h, iar masina, dupa 30cm de derapaj, bipuia si o indrepta foarte promt. Mi-a aratat "cu alta ocazie", un proprietar de Astra H, o intoarcere brutala la 100km/h, pe beton, folosind frana de mana. Din dreapta am ajuns in bratele lui, desi ma tineam foarte puternic de portiera. Masina a facut virajul fara sa derapeze mai mult de jumatate de metru. Si asta doar cu rotile din fata dirijate de ESP, spatele fiind blocat de frana de mana.
Daca mergi cu un Logan pe carosabil umed, si nu adaptezi viteza, cand incepe sa "danseze", nu mai ai absolut nici un control. Aceeasi poveste si cu Golf 4, care are un sistem ESP extrem de slab, care nu face mai nimic, iar la majoritatea nici macar nu mai functioneaza, ramanand becul aprins permanent.

| Anonimuserr a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Da, interesant ce ai explicat. Înainte nu existau sisteme de siguranţă tehnologianu era aşa evoluată. E bine când calci pedala la poda să te asiguri să fie totul safe să ai cale liberă în faţă şi să nu pui în pericol viaţa altora. ABS, ESP într-adevăr mari invenţii şi este foarte bine că intervine ESP-ul când faci vreo prostie, asta este menirea acestor sisteme până la urma urmei să fie totul în siguranţă, cu toate că mulţi ar zice că nu am nevoie de ele eu conduc maşina şi nu ea mă conduce pe mine. De asemenea, anvelopele trebuie să fie de foarte bună calitate (întotdeauna e loc de mai bine) Să nu uităm de Airbag-uri care sunt foarte importnte şi ele şi cele tip coritină cât şi pentru genunchi.
Acum mi se pare că toate maşinile dispun de airbag-uri, ABS şi ESP în dotările standard. Aceste dotari combinate cu dotările de lux explicate mai sus la maşinile super premium într-adevăr te ajută enorm şi tempomatul cu radar, pre safe brake şi cross wind assist atunci când sunt rafale de vânt puternice iar maşina îşi menţine direcţia fără probleme. Sunt maşini care se conduc singure singure prin senzori camere video, nu sunt baliverne.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/ICC3/AUDI! ro! A!/?
Afla singur, doar tu stii ce iti place.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Cat o garsoniera in Bucuresti.

| Anonimuserr a răspuns:

Depinde care A5 că sunt mai multe tipuri de Audi A5 nu numai unu şi atât.
Uite aici preţurile pe toate modele de Audi A5. http://www.audi.ro/modele/a5/ Dar de ce? Vrei să ţi-l cumperi?

Preţurile încep de la 37.346 Euro.

Întrebări similare