| Vali2343242 a întrebat:

Ce masina imi recomandati pana in 3000 euro? As vrea sa consume putin, sa fie usor de intretinut si sa arate bine ( sunt incepator). Multumesc

11 răspunsuri:
| Brâncuşi a răspuns:

Salut, eu deţin un VW passat şi sunt super mulţumit de el, recomand aceasta maşină şi alte modele de la aceeaşi marcă.

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns:

Kia Picanto, Hyundai Getz

http://www.olx.ro/oferta/kia-picanto-2007-ID6RphQ.html#0b7207570b
http://autovit.ro/anunt/hyundai-getz-ID7GiaYh.html#fce1ed4611

Evita Opel Corsa, vw Polo, Seat Ibiza sau Skoda Fabia, gasesti doar sicrie pe roti in banii astia. De clasele mai mari nici nu mai vorbesc. BMW, Passat in 3000 de Eur? Si daca le vinzi pe piese si tot costa mai mult.

| Vali2343242 explică (pentru IzvorulDeIntelepciune):

La ce te referi prin ''sicrie pe roti''? Nu te protejeaza la eventualele accidente? Fara suparare dar cele 2 modele pe care mi le-ai recomandat sunt masini de femei

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Vali2343242):

Care accidente, mare minune daca nu cazi in mers din ele laughing Tu crezi ca poti cumpara un Passat sau un BMW cat de cat decent cu 3000 Eur? Cumperi un cazan ruginit care nu ar lua niciodata ITP-ul pe bune si in care bagi bani in fiecare luna, cand mai cade cate ceva (asa ceva nu poti numi masina). Singura masina ''de baieti'' cat de cat decenta in banii astia este Dacia Logan. Gandeste-te ca daca ai un BMW foarte obosit si vrei sa scapi de el, il vinzi pe piese si iei mai mult de 3000 EUR. Da-ti tu seama in ce hal poate sa fie un BMW ca atare la pretul asta. Serios acu, am vazut televizoare mai scumpe de 3000 Eur.

| Nimeni10 a răspuns:

Opel Astra H sau Volskswagen passat model vechi din 2004, Diesel 1.9( motor bun, consuma putin.

| Nimeni10 a răspuns (pentru Vali2343242):

E ok si BMW-ul, e decizia ta ce vrei sa cumperi, e ok si un passat b5 1.9 6 trepte.

| ReZiSTorr a răspuns:

Passat b5 2003 1.9 TDI 6 TREPTE 131 CAI

| liceu a răspuns:

Wolkswagen polo 2003