| goldenbullet a întrebat:

Ce parere aveti de Mercedes E220 sau C220 de 170 CP din 2005-2006? Ce probleme apar in timp? Ce imi recomandati? Cutie automata sau manuala si de ce? Vreau Mercedes deoarece nu prea imi place Volkswagenul. Sunt prea multe. In acelasi timp vreau o masina confortabila si care sa duca milionul de km. Cred ca Mercedesul este alegerea perfecta. Stiu ca are tractiune spate

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

A avut un vecin una... Foarte ok masina. E genul de 'barosan' care nu ocoleste nici o groapa ca "de aia au masinile suspensie". Preturile reviziilor sunt similare cu cele de la Volkswagen. Confortul si fiabilitatea... Mult peste VW. Bineinteles, e deplasata comparatia cu VW, pentru ca e un adversar al Daciei. Mercedes face masini premium, nu Golfuri.
Singura problema pe care a avut-o vecinul meu, a fost ca a parcat in calea unui betiv cu Logan, care a pupat-o cu peste 100km/h. Bineinteles, si-a luat dauna totala.
Acum conduce un E320 Avantgarde, aceeasi generatie, dar mult mai dotata.
Singurul dezavantaj la ele e impozitul, sare de 800 de lei pe an, pentru E220.
Tractiunea spate nu prea te incurca, au sisteme de control, nu 'pleaca' nicaieri.

16 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

Ahahaha, ce gluma buna. Daca vrei masina care sa duca milionul, iei un C180, nu cacaturi de-astea de dupa 2000. Sa fie sasiul bun, dai pe el maxim 1500 EUR, si dupa aia bagi cati bani ai sa pui la punct motorizarea si ce mai trebuie. Poate gasesti chiar unul circulat doar in Germania si mergi dupa el sa il aduci de acolo. Alea da masini!
http://olx.ro/oferta/vand-mercedes-c180-ID6ehvm.html#2746470785

| goldenbullet explică (pentru KodrutZ):

Sunt si "cacaturi" cum le spui tu, foarte reusite. Sincer Cu ce mi-ai aratat tu, nu mi-ar placea sa merg. Nu vreau masina de fite, dar E220 din 2005 iti ofera un confort de calitate. La banii cat costa un E220 as putea sa mai pun 2000€ si sa imi iau un Passat de prin 2012, care sunt niste masini bune, dar sunt prea multe si parca m-am urat de Vw. Multumesc pentru raspuns big grin

| KodrutZ a răspuns:

C180 si citeva alte modele dinaintea lui au ajuns si la 3-5 milioane de kilometri. Astea noi... s-au prins si Mercedes ca ori faci bani, ori faci masini care sa mearga in jurul lumii de 100 de ori fara probleme. Asa ca s-au hotarat sa faca bani.
P.S. Nici nu mai intru in detalii legat de faptul ca nu merita efectiv sa ai masina ca sa iti manance bani pentru nimic si ca sh-urile oricat de premium ar fi, tot sh raman, mai ales dupa vreo 10 ani rulati deja. Mai bine astepti frumos inca vreo 5 ani si iti iei dupa aia o electrica cu pilot automat... happy
P.S. La mine in casa (eu+nevasta+copil de 5 ani in vara) intra lunar cel putin 6000-6500 RON, uneori peste 10-13.000 chiar, insa nu am considerat niciodata ca o masina ar rezolva vreo problema ci, dimpotriva, ar crea noi probleme si cheltuieli care nu isi au rostul. Exista transport in comun, taxi, avion, tren, si ies mai ieftin per total si cu mult mai putin stres.

| goldenbullet explică (pentru KodrutZ):

Cam orice masina ajunge la un milion de km. Daca schimbi motorul laughing Multumesc pentru sfat big grin

| KodrutZ a răspuns (pentru goldenbullet):

Daca o urci pe platforma si o plimbi, ajunge lejer si la 20 de milioane. tongue

| UnBroken2016 a răspuns (pentru KodrutZ):

Cred ca te intelegi bine cu °tovarasii° pasageri de vreme ce nu ai vrut masina. Multi isi iau masina doar sa scape de oamenii cu care mergi in autobuz, metro etc. Multi nesimtiti si nu numai.

| KodrutZ a răspuns (pentru UnBroken2016):

Desigur, ca dupa cum stim doar nespalatii si infractorii folosesc mijloacele de transport in comun. Lasa miturile si mai iesi din bula in care straiesti.

| UnBroken2016 a răspuns (pentru KodrutZ):

Nu doar, dar multi sunt asa. De un an de cand am masina inca nu mi-a disparut telefonul laughing ca in metro. Daca ar fi dupa tine, e prost ala care il pierde.

| KodrutZ a răspuns (pentru UnBroken2016):

Ti-a pus cineva vreodata cutitul la git in metrou ca sa iti ia telefonul? Daca nu, atunci l-ai pierdut fiindca esti prost. Crede-ma ca vad sute de imbecili in fiecare luna cu actele sau telefonul in buzunar la spate, atirnind pe-afara, sau in buzunarele exterioare si fara fermoar de la geaca/pantaloni. Nu trebuie' sa fii mare artist sa faci unul de-asta. Bine, in Bucuresti am vazut ca multi au o placere sadica de a petrece un sfert din timp in masina. Foarte bine, e placerea ta, enjoy it!winking

| UnBroken2016 a răspuns (pentru KodrutZ):

Daca aveam si eu Iphone 12 ca restul si il tineam la spate pe jumate scos doar sa ma dau mare, poate ca eram prost dar cand il am in buzunarul din fata e altceva. Intr-un timp aveam prostul obicei ca sa opresc pe oricine se baga in bine crezand ca asa am fost jefuit. BIne, pentru un rahat de telefon cum am nu e mare branza, imi este de acte laughing. Dar clar ai o fixatie pe subiectul asta si ai facut tin tantar armasar si te-ai ofticat degeaba. Era o simpla observatie. Fite sunt ce fac aia la facultate care se cred prea buni pentru masinele in comun ca vezi domne sunt mari inteligenti. E diferenta foarte mare de ce ziceam eu.

| KodrutZ a răspuns (pentru UnBroken2016):

Nu m-am ofticat deloc. Am umblat si prin Bucuresti destul si nu m-a hotit nimeni, desi era sa o imbulinez de vreo 2-3 ori. Cand esti pasibil de atac/talharie, conteaza foarte mult atitudinea. In rest, telefoane/chei/acte le am totdeauna pe buzunare interioare/inchise cu fermoar sau stau cu mana pe ele in orice situatie. Iar la ingramadeala ori o evit si astept urmatorul mijloc de transport, ori cand ma urc stau intotdeauna intr-un colt/cu spatele la un geam astfel incat sa nu pot fi inconjurat/distras.
P.S. Fitele de multe ori se raporteaza la venit. Cand te costa vreo 30% din ce castigi sau de multe ori peste jumate' taxe/asigurari/reparatii/combustibil la o nenorocita de conserva, atunci e fita. Macar de te-ar ajuta sa castigi timp, dar nu o face. Am un prieten in Bucuresti care are apartament acolo, are o Toyota-ceva (un sedan diesel cu motor de 1.6 parca, chiar imi scapa numele) pe care o tine in provincie la parinti, iar in Bucuresti cand avea inca servici (acum e patron/freelancer), mergea vreo 50 de minute cu metroul in loc sa isi sparga capul cu masina. Alt amic, cu loc de parcare asigurat in cladirea de birouri in care lucra, mergea de obicei cu bicicleta, pentru ca cu masina facea si 40-50 de minute, iar cu bicicleta maxim 15. Si ambele personaje castigau binisor peste 2000 EUR lunar...

| UnBroken2016 a răspuns (pentru KodrutZ):

Stiu ca ne distragem de la subiect, dar ce muncesti de ai asa venit?

| KodrutZ a răspuns (pentru UnBroken2016):

Ce venit? Ce mentionasem mai sus includea si salariul nevestei. Eu scriu stiri pentru Notebookcheck.

| KodrutZ a răspuns (pentru KodrutZ):

Amicii astia ai mei, ambii programatori.

| UnBroken2016 a răspuns (pentru KodrutZ):

E ceva sigur sau acum muncesti peste o luna nu stii sigur daca da? Chiar si cu nevasta, iei mult peste cat iau multi romani.

| KodrutZ a răspuns (pentru UnBroken2016):

Pentru NBC prestez de vreo doi ani. Nimic nu e sigur. happy
In alta ordine de idei, cat muncesc, atat primesc. Pot sa fie zero lei, pot sa fie 10-11.000. Asa ar fi cel mai cinstit peste tot, si sa vezi cum s-ar misca treaba. Muncesti, primesti. In schimb, e lantul ala al slabiciunilor cu "daca ne platesc putin, sa ne batem *** de job" si foarte multi sut singurii vinovati ca primesc putin. Nu e rusine sa castigi putin, rusine e sa nu faci nimic pentru a castiga mai mult. Ca freelancer am avut si proiecte la care am pierdut cate o saptamana-doua pentru 50-100 de dolari, am fost si angajat pe litoral 12/24, 7/7, si luam ceva de genul salariu minim (asta prin 2001 daca imi aduc bine aminte).
Siguranta ti-o da faptul ca stii sa faci niste chestii si oricand poti sa mergi mai departe daca iti pierzi jobul/proiectele pe care esti la un moment dat. Asta omit foarte multi la noi. E credinta aia ancestrala ca daca ai invatat nu stiu ce la scoala, atunci pe felia aia trebuie' sa te si pensionezi.