anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce trebuie facut pentru a inmatricula o masina cu volan pe dreapta? Nu am gasit in legislatie...
Cum sunt asezate pedalele la cele cu volan pe dreapta? la fel ca la cele cu volan pe stanga stanga?
Ce merita mai mult, un vw polo pe stanga mai vechi gen 2002 pe stanga, sau un passat/golf 5/jetta/ seat ibitza 4 / etc peste 2006 pe dreapta la 2000-2200 de euro? Sunt incepator si nu conduc mult sau des, ci doar ocazional, as vrea ceva pe dreapta pentru confort happy.

Multumesc anticipat. happy

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

O masina se inmatriculeaza la fel, indiferent ca are volanul pe stanga sau pe dreapta si nu sunt probleme la inmatriculare.
Cat despre ce masina sa alegi nu-ti pot spune, nu ma pricep la masini.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Incepator si voland pe dreapta e o combinatie care nu are niciun avantaj.

teoretic ca sa inmatriculezi o masina cu volan pe dreapta nu e nevoie decat de mutat directia in care bat farurile si un sistem de oglinzi care sa te ajute in depasiri

| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Stai linistit man, stiu muulti care merg cu volan pe dreapta de cel putini 10 ani si a fost prima lor masina, totul e sa ai creier....sa nu te bagi in depasiri sa nu faci pe nebunu', iar la stilul meu de condus... tehnica melcul lenes si incet, nu-mi fac probleme laughing, plus ca sunt foarte atent.

asta cu oglinzile o stiam si eu si cu farurile, dar nu gasesc specificat in legislatie...