| alex495 a întrebat:

In minute cam cat dureaza la un service cu 4 mecanici sq schimbe amortizoarele spate la o masina? Deci am bagat masina pe elevator, cate minute dureaza pana o coboara si plec cu ea?

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

De la 20 minute pana la infinit.
Depinde de pricepere si de "stimulente"...

| Violleta2022 a răspuns:

Depinde de echipa si de cat de bine sunt organizati.
In primul rand nu am vazut niciodata 4 mecanici repartizati la 1 singura masina.
Deci, se urca masina pe rampa, se incepe demontarea pieselor masinii unde se va face schimbul, se face verificare amortizoarelor vechi si a pieselor din vecintate pentru a se constata daca nu a afectat si alte piese din vecinatate, in sfarsit seful de echipa stie ce-i trebuei si cu lista in mana, merge spre magazie, care-i la capatul celalalt al atelierului mecanic, se aseaza la rand, pentru ca sunt si alti mecanici cu alte cerinte de piese, iar magazionerul este ocupat cu primul pe care-l serveste. In fine, se scot noile amtizoare, se monteaza pe masina, se fac probe, se pun celelalte piese la loc si se face un ultim rodaj.
Apoi se merge la contabilitate, unde maistrul (sau seful de echipa) scrie raportul cu toate operatiunile pe care le-a facut si le da functionarei sa-ti calculeze cat ai de plata. Contabila calculeaza fiecare operatiune conform cu catalogului de preturi pentru manopera si separat preturile de vanzarea pentru piese (amortizoare si ce s-a mai schimbat sau umplut - ulei, apa, samd).