| Alexandru3131 a întrebat:

Ori sunt eu ghinionist, ori... Nu mai inteleg nimic! Ma depaseste complet.
Detin un VW Fox 2005, 1.2 benzina. Am fost nevoit sa schimb motorul, pentru ca celălalt era praf, in sensul ca mergea in 2 pistoane din 3. Pe cel vechi a inlocuit mecanicul cam tot ce se putea, si tot asa a funcționat. Mi-a pus alt motor, tot 1.2 benzina, practic motorul care se pune atat pe VW Fox, cat si pe unele Skoda Fabia.
Am luat mașina de la service in urma cu nici o săptămână, si, azi, dupa 5 km de mers, am oprit undeva, dar nu si motorul, si l-am lasat sa funcționeze la ralanti. Dupa 2-3 minute de mers la ralanti, incepe, dintr-odata, sa mearga in doua pistoane, nu la fel de grav ca si cel vechi, insa pe aproape. Dupa ce am oprit si am pornit iar motorul, si-a revenit. Sa aiba motoarele de acest fel o problema in sensul asta? Sau pot fi si bujiile/ bobina de pe bujie (fiecare bujie are bobina individuala)? Daca ar fi problema la bujii/ bobine, nu ar trebui sa se manifeste tot timpul, mai ales de cand pornești motorul? De pornit porneste frumos.

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Asa se intampla cand ai de a face cu rable, numai baga bani in ea si vinde o scapă de ea si stringe bani sau fa credit si i ati o dacie nouă din fabrica de la Mioveni cu garantie, masina asta din ce an este ai cumpărat o second hand? Cît ai dat pe ea cand ai luat o?

| Alexandru3131 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Ma crezi ca mi-e si rusine sa iti spun toata experiența cu ea? Dar ti-o spun. Daca te cunosteam, nu aveam curaj sa iti spun?
Am cumparat-o cu 1250 de euro. La inceput, totul ok, nicio simptoma. Dupa cateva luni, a inceput, treptat -treptat, sa mearga motorul in 2 cilindri, in loc de 3.
Am dus-o la diversi mecanici, am schimbat bujiile, o bobina din alea 3, bani pe testere etc.
Ultima data am dus-o la alt mecanic, sa ii desfaca motorul, si sa repare problema, care era la o supapa. Am ajuns sa reconditionez motorul vechi, adica sa bag numai in piese 2000-3000 de lei, si tot aceeasi problema sa o aiba. M-a sunat mecanic exasperat, spunand ca mi-a gasit alt motor, ca, la celelalt vechi, nicidecum nu ii da de capat. Manopera pentru vechiul motor plus acele piese pentru recondiționare, a costat, in total 4500 lei. Motorul care e acum pe ea mi-i l-a facut mecanicul cadou, pentru ca deja il disperase cel vechi, vazand ca lucreaza la el de 10 zile, si tot asa se manifesta. Mi-a dat garantie, la motorul de acum, o luna. Nu ma prea incalzeste garantia, insa, daca tot asa se va comporta motorul, voi folosi aceasta garantie.
In rest, masina e ok, sta bine pe drum, nu are deloc rugina, e curata, interior frumos, masina de nefumător. Dar, unde a fost mai important, acolo a avut problema, adica la motor. E din 2005 masina.
Nu stiu ce sa zic de treaba cu creditul si cu Loganul, adica daca merita sa imi fac credit de 150 de euro/ luna, timp de 6 luni, eu avand salariul de 3000 lei. As risca si nu prea. Dar, asa este cand iei masina la mana a doua, te astepti la orice, si totul mai ține doar de noroc. Acei 4500 lei i-am scos din banca, fiindca nu aveam atatia bani. Cam asta e povestea cu masina. Stiu, am fost prost ca am mai bagat bani in ea, insa credeam ca voi rezolva problema, fac mașina buna, si o țin pentru mine.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Alexandru3131):

Salut! Masina asta a ta are un defect ciudat, desii ai schimbat motorul tot ai probleme cu ea, ma gindesc la altceva ca si la aparate cauza pentru care se tot strica motorul o fi in alta parte si nu este de la motor, pentru ca daca era de la motor cand la reparat sau la schimbat cu altul nou numai aveai aceasta problema niciodata, ceva nu stie mecanicul sa i faca, ok a facut motorul, sa mearga cu verificarile mai departe sa vada ce naiba se întimplă de arde motorul, este ca si in televizor schimbi siguranta fuzibila dar o tot arde, este clar ca defectul nu este din siguranta si trebuie "săpat", masurat piesă cu piesa scoasa din circuit si masurata separat asa face un electronist bun pentru a depista defectul, la masini nu stiu cum se poate verifica dar sa o ia băbește sa scoata piesa cu piesă sa o verifice la sange ca asa tot schimba motorul îi convine ca i dai 4500 lei si pune unul prost sau il face pe genunchi ca stie ca tu dai banul, duo in reprezentanta sa i gaseasca ăia defectul du o la profesionisti lasa l pe nea caisă ca e timpit hot si smecher te face de bani. Masina din ce an este?

| Alexandru3131 explică (pentru CristiDinBucuresti):

E din 2005. Sa fie problema la calculatorul masinii? Azi mi-i s-a "taiat" accelerația cand a inceput sa mearga in doua pistoane. Abia dupa oprire si repornire si-a revenit. E din 2005 masina.