| Florian20405 a întrebat:


Am un Seat Toledo 1.6 16v AUS,as vrea sa-mi zica doar cei care se pricep sau sunt mecanici(nu ca eu am hyundai, dacia si sunt anti grupu volkswagen) daca acest motor are un consum ridicat de ulei?
Dau funda!(eu am facut 283 km cu masina, si nu mi-a mancat ulei dar as vrea sa fiu sigur)
FUNDA!

Răspuns Câştigător
| RB26DETT a răspuns:

Salut, nu conteaza ce motor si din ce an este, un motor 'sanatos' nu consuma ulei, daca vezi totusi ca iti consuma ulei te duci frumos cu masina la service si ii spui mecanicului sa iti faca o segmentare, nu ar trebui sa coste mai mult de 100 de lei treaba asta. [in jurul pistonului sunt niste cercuri cu o mica sectiune, ei bine in timp se dilata putin si prin acea sectiune intra uleiul in cilindru si asta duce la consumul uleiului, segmentarea reprezinta inlocuirea acelor cercuri cu unele noi] sa faci totusi undeva la 1000 de km si acolo vei observa daca iti consuma sau nu ulei.
PS: daca iti consuma ulei nici nu mai are atata putere precum avea inainte deci motorul trage putin mai greu. sper ca te-am lamuritwinking

| Florian20405 explică (pentru RB26DETT):

Trage ca in prima zi, adica trage si fuge cam ca o Corolla 1.6 VVTI 125 cp.Nu sunt diferente.Cum imi dau seama daca, consuma ulei?

| RB26DETT a răspuns (pentru Florian20405):

Doar la drum lung iti dai seama daca acesta consuma sau nu uleiwinking asa sa te duci la un mecanic sa iti spuna daca iti consuma sau nu ulei ma indoiesc ca iti va putea raspundewinking daca mergi cum am mai spus 1000 de km si nivelul uleiului nu scade inseamna ca ai o masina perfect 'sanatoasa'!

| Florian20405 explică (pentru RB26DETT):

Ai funda! Multumesc de raspuns, eu am facut drum lung cu ea, insa nu mi-a mancat ulei.

| anonim_4396 a răspuns (pentru RB26DETT):

"si ii spui mecanicului sa iti faca o segmentare, nu ar trebui sa coste mai mult de 100 de lei treaba asta."
Doar garnitura de chiuloasa costa 100de ron.