| Keekevl a întrebat:

Salut,am o dacia logan 2011 1.6 gpl,de ceva timp nu stiu ce are, ca imi face probleme, intrerupe, moare motorul mai nou si am decis ca nu mai are rost sa bag bani in el, am gasit unul cu 49000km, dar e din 2004. Vreau sa stiu daca se poate pune pe masina mea fiind si euro 5.Multumesc

Răspuns Câştigător
| Simpatic a răspuns:

Nu-s mecanic lui peste dar am 2 idei una sa verifici pompa de combustibil si sa cureti rezervorul de combstibil de impuritati, daca il dai jos ai sa vezi ca e jale in el. apoi schimbi bujiile cu unele pentru gpl... abia dupa aia poti sa te gandesti la alt motor. dar 1 la mana daca compresia este buna (in parametri) nu motorul de vina ca ansamblu ci cine stie ce angrenaj de nimic care nu il poti nimeri.
eu zic sa mai incerci, si eu am avut o masina pe gpl care mi-a scos pierzi albi, dupa ce am schimbat tot ce se putea la ea ca si tine am vandut-o fara sa ii dau de cap, dar cred ca s-a rezolvat cu acele bujii speciale pentru gpl, cel putin noul proprietar mi-a zis ca numai murea motorul cand era rece.
mai poti verifica sonda lamda banc 1 ea face ca motorul sa dea rateuri, creste consumul si moare subit motorul. o sonda de aceasta apare pe tester si costa 400-500 de lei una buna, ea este considerat un consumabil.

5 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Crezi ca cel din 2004 are doar 49000 km?
pai parerea mea este sa verifici instalatia cap-coada a gpl-ului, pi eventual si un tester, daca imi aduc bine aminte si sistemul gpl are un fel de ECU, poate gresesc, dar stiu ca exista diagnoza si pentru acesta.
s-ar putea ca problema sa fie de la injectoarele de gpl, injectoarele masinii etc
ai schimbat vreodata bujiile mai ales cu unele pentru gpl?
pierde MULTulei de ce zici ca nu are rost sa bagi bani in el?

| Keekevl explică (pentru Simpatic):

Ulei nu mananca deloc, il fac la 15000 dar zici ca e nou, se inchide un pic la culoare. Prima data cand o porneam dimineata imi murea motorul, si intrerupea de la 2200 -2800 turatii, ramanea fara putere, am reglat tachetii, imi mergea urat si pe benzina ..Mecanicul q zis ca e din motoras, l-am schimbat, senzorul temperatura apa, am schimbat..injectoare gpl., am schimbat astazi..acum imi moare si pe gpl in mers ..fise,bujii,bobina ..am zis sa mai reglez odata tachetii luni, daca nu schimb motorul

| Keekevl explică (pentru Simpatic):

Ideea e ca face urat si pe gpl si pe benzina, azi m-am uitat la bujii, cea de pe cilindru 4 era jumate afumata, doar pe o parte

| Keekevl explică (pentru Simpatic):

In final am vorbit cu mecanicul sa mai reglez odata culbutori, qti putea sa imi dati un reglaj pentru ei? unii spun ca 10 -30,, 15-30, el i-a facut la 10-25 ultima data

| Simpatic a răspuns (pentru Keekevl):

Aici chiar nu stiu ai mei sunt hidraulici, nu am nicio idei despre culbutori si tacheti, singura mea idee legat de acestia cand sunt uzati am acel tzacanit specific.
cum spuneam nu are rost sa pui alt motor, odata ce nu mananca ulei si daca verifici compresia si iese normala (evident cu oarece grad de uzura) problema e cu totul din alta parte.

| Simpatic a răspuns (pentru Keekevl):

Nu-s mecanic lui peste dar am 2 idei una sa verifici pompa de combustibil si sa cureti rezervorul de combstibil de impuritati, daca il dai jos ai sa vezi ca e jale in el. apoi schimbi bujiile cu unele pentru gpl... abia dupa aia poti sa te gandesti la alt motor. dar 1 la mana daca compresia este buna (in parametri) nu motorul de vina ca ansamblu ci cine stie ce angrenaj de nimic care nu il poti nimeri.
eu zic sa mai incerci, si eu am avut o masina pe gpl care mi-a scos pierzi albi, dupa ce am schimbat tot ce se putea la ea ca si tine am vandut-o fara sa ii dau de cap, dar cred ca s-a rezolvat cu acele bujii speciale pentru gpl, cel putin noul proprietar mi-a zis ca numai murea motorul cand era rece.
mai poti verifica sonda lamda banc 1 ea face ca motorul sa dea rateuri, creste consumul si moare subit motorul. o sonda de aceasta apare pe tester si costa 400-500 de lei una buna, ea este considerat un consumabil.