| Dyex a întrebat:

am o mare problema.Am un Ford focus 2000 si astazi mergeam pe drum ascultand muzica si de odata mi s-a oprit masina, am incercat sa o repornesc si cand am dat la cheie toate acele sau dus la maxim(turatiile si kilometrajul) s-a auzit un tacanit si acele s-au dus la loc si a ramas asa...Am impinso cu niste prieteni a pornit am mers nici un km si s-a oprit iar.Ce are? (dau funda)

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca nu s-au auzit zgomote de groaza de sub capota, si tragea bine cand ai pornit-o impinsa, probabil e o problema electrica.

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am mai spus-o pe aici, si o spun din nou:
La masinile astea din '90 incoace, cand se intampla asa ceva, prima data mergi la mecanic care face si diagnoza, dupa aia te sfatuiesti si cu altii.
Daca vii si povestesti aici ce s-a intamplat, o sa-ti raspunda 10 useri, fiecare cu o teorie diferita.
Ti s-a gripat motorul, ti s-a ars ECU, ti-a sarit borna, ti s-a bulit contactul, du-o la remat, vezi ca n-ai benzina, ia-ti bmw, incarca-i bateria, si asa mai departe.
Un mecanic in situatia asta ar petrece cel putin 30 de minute cu capota deschisa, pe langa si pe sub masina, ca sa gaseasca defectul.
Noi pe net ce-am putea sa facem? Eu cel putin nu am al 6-lea simt, iar daca as fi un mecanic bun nu m-as plictisi pe net, si cred ca e valabil pentru toti de pe aici.

| Dyex explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Macar o parere cam ce ar avea ai?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Dyex):

Daca nu s-au auzit zgomote de groaza de sub capota, si tragea bine cand ai pornit-o impinsa, probabil e o problema electrica.

| cristimihailov a răspuns:

De ce nu mergi la mecanic?
Orice ar avea, e aceeasi chestie.
Tot acolo trebuie sa o duci, E mai ieftin sa o repari si sa o vinzi, decat sa o lasi la marginea drumului pana vine cineva sa o ridice.