| SmecherulIlie a întrebat:

Salut, am sustinut astazi proba practica la examenul auto. Consider ca am fost punctat pe nedrept si as dori sa fac o contestatie dar nu stiu prevederile legale. Cat timp am la dispozitie pentru a face una? Daca se dovedeste ca examinatorul nu a acordat punctajul corect trebuie sa sustin din nou proba practica sau voi primi carnetul direct? Cat zile dureaza acest proces? Pot sa imi retrag contestatia cand doresc?

10 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Pai politistul are inregsitrarea video, deci se vede tot ce ai facut incorect si ma indoiesc ca te-a depuncatt pe nedrept.

Sigur ca poti face contesattie, dar in 99% din cazuri nu se acorda punctaj, fiindca sunt multi incepatori care nu cunsoc inca Legislatia Rutiera si fac greseli grave, de care nu sunt constienti si atunci nu li se acorda punctaj dar sunt reprogramati in codaa listei, la urmataorea testare.

Oricum, acum ai de luat inca 6 ore de conducere cu instrutorul si nu uita sa pui chitanta la dosar, ca Politiasa verifice ca ai facut orele cerute legal.
Abia dupa 15 zile si efectuarea celor 6 ore de condus, vei putea sa te reprogarmezi la alta testare, posibil in octombrie sau noiembrie, depinzand cat de agolmerati sunt.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Orice contestație ai face tot mai repede scapi dacă pur și simplu mai dai odată examenul

| Furnicuta000 a răspuns:

Ii faci reclamatie si data viitoare nimeresti tot cu el si o sa te pice instant laughing suntem in Romania, daca faci reclamatie la politie unui politist tu o sa ai de suferit

| Yuoia a răspuns:

Ai fost punctat pe nedrept? Deci meritai puncte mai putine? Stii ca nu meriti permisul? Renunta la el si nu te mai fa de rusine cu contestatia.
Daca ai fi fost depunctat, alta era situatia.

| SmecherulIlie explică (pentru Yuoia):

Ce am intrebat eu ce raspunzi tu

| Yuoia a răspuns (pentru SmecherulIlie):

Dca nu stii sa scrii corect romaneste, nu te revolta.

| SmecherulIlie explică (pentru Yuoia):

Dca.