| IonutMRn2552 a întrebat:

Salut,am un golf 5 1.4 benzina 75 cp,de când am luat mașina,a fost aprins in bord EPC ul. Habar nu am ce legătură are, becurile de la stopuri funcționează perfect, însă am scurt circuit la ventilator dat pe tester. Sa fie vreo siguranță arsa? Precizez că uneori se stingea și se aprindea daca luam o groapă cu mașina și se zguduia,acum sta mereu aprins, are vreo legătură cu puterea mașinii facă e aprins, nu mai trage cum trebuie?

3 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Sunt prea multe cauze care declanseaza aprinderea acestui martor.
Sfatul meu pusa o diagnoza originala vagcom la un meserias care chiar stie ce face, gasit cauza si remediat, fie prin curatarea unor componente fie prin inlocuirea lor sau a unor senzori.
Posibil sa aiba legatura cu puterea redusa a masinii aprinderea acestui martor, acesta conlucreaza cu modul limp mode, modulul de protectie al masinii data din ECU.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Probabil sta aprins din cauza problemei de la ventilatoare, daca e singura eroare gasita.
Nu afecteaza performantele motorului, dar sa stii ca la ITP sau la control tehnic in trafic (RAR), iti poate fi retinut certificatul pentru martori aprinsi in bord.

| relian a răspuns:

Electronic Power Control (EPC)
Posibile cauze :

-Cruise control
-Clapeta de acceleratie, ori cum ii spune la Throttle body
-Engine speed sensor
-MAF -Mas Air Flow, al cei pus pe filtru de aer sau pe traseu.
-Brake light switch
-Bateria poate sa fie f slaba, sa fie pe duca

Deci trebuie verificate ce se poate din ce am spus mai sus