| Whipperx1 a întrebat:

Am un golf 6 1.6 tdi 2013 cayc.
Am mers cu ea vreo 3 km iar cand am oprit motorul, acesta era foarte incins si se auzeau mici pocnituri din interior.Am deschis capacul de la ulei si iesea abur.Credeti ca ar putea fi o problema?

Răspuns Câştigător
| OldSoul a răspuns:

Aia de sus sunt putintel cam paraleli cu subiectul.
Masina ta isi facea regenerare la DPF. De aici si aceea temperatura ridicata si acele pocnituri.

10 răspunsuri:
| baru a răspuns:

Nu a functionat ventilatorul de racire. Posibil un termocuplu. De verificat.

| Digikey a răspuns:

Si ai fi vrut sa ramana rece? Gazele care ies din motor si intra in turbina au 1000 de grade. Pocniturile acelea sunt de la elementele de metal care se dilata.

| AnOnImuSS1 a răspuns:

Salut, verifica termostatu. daca ai apa pe rosu motoru se supra incalzeste.apa nu poate sa isi faca circuitul asta ar fi una din cauza. poate sa fie si pompa de apa dar este putin probabil ori un senzor dar 80 %probabil din cauza termostatului! bafta

| Whipperx1 explică (pentru Digikey):

Bine ca mi-ai zis tu.Nu am mai avut problema asta pana acum, de aia am intrebat, rautaciosule.

| Digikey a răspuns (pentru OldSoul):

Regenerare in 3 km cu motorul rece?

| OldSoul a răspuns (pentru Digikey):

In 3 km, mai ales daca-s facuti in mediul urban are timp sa se incalzeaca suficient cat sa se atinga temperatura neceara pentru regenerare.

| Digikey a răspuns (pentru OldSoul):

Aberezi.Daca motorul nu este cald nu isi face regenerarea.
Un motor diesel se incalzeste abia dupa vreo 10 minute.
Daca nu stii sa raspunzi nu este obligatoriu sa te bagi in seama.

| OldSoul a răspuns (pentru Digikey):

Off off Digikey nu te mai da cunoscator daca nu esti.

Tu ai fost cel care s-a bagat in seama.;)

Daca era sa ma bag eu in seama, te contraziceam din prima si iti demontram cat de tare aberezi.

Dar daca tot eu is bagator in seama, o fac acum...

Cum sa spui ca "Gazele care ies din motor si intra in turbina au 1000 de grade." Ai idee cat de tare aberezi?
Ai pus in viata ta o diagnoza si sa vezi la parametrii ce temperatura au gazele dintre motor si turbina in mod normal?
Nu cred. Dar lasa ca iti arat eu, sa vezi si tu ce prostii scoti si mai apoi te dai mare cunoscator: https://ibb.co/ZLb05bs
Nu o sa atinga 1000 de grade nici cand isi face regenerare si e DPF-ul infundat.

PS: Tocmai ti-am demonstrat ca tu esti cel ce abereaza. Asa ca ti-am dat ignore, nu de alta, dar sa nu "ma mai bag in seama" si alta data ca imi pierd timpul aiurea cu cei ca tine.

BONUS: Sa stii si tu pe viitor ca temperatura minima pentru a incepe o regenerare la motoarele CR, este temperatura de 70 de grade.
Nu ma crezi? Arunca un ochi aici si convinge-te http://wiki.ross-tech.com/......generation

| Digikey a răspuns:

@oldSoul
care mi-a dat ignore apoi nu-mi mai vede raspunsurile si crede ca le-am sters. Dăăăăăăăă!
Nu am sters niciun raspuns, puteai sa raspunzi normal fara sa te agiti.
Chiar nu stii ce temperatura au gazele arse din motor care intra in turbina?
De ce mai te dai rotund pe aici daca nu stii nici macar o chestie de fizica elementara?
Daca nu stii engleza roaga pe cineva sa-ti traduca, ca sa faca regenerarea in mers sunt alte conditii, una din ele sa aiba viteza peste 60 km /h ceea ce ma indoiesc ca s-a intamplat, deci regenerarea iese din ecuatie.
Turbina incandescenta ai vazut vreodata?
Cate grade crezi ca aveau gazele?
Cauta o carte de fizica de clasa a 7-a si mai rasfoieste-o din cand in cand inainte sa aberezi.
O flacara de lumanare are 1400 de grade, asa ca idee.
Ai un vag com chinezesc de 8 $ si crezi ca stii meserie? Vezi ca ala poate defecta anumite unitati Ecu la masini dupa 2014, adica pe ce o sa pui mana peste 20 de ani.

| OldSoul a răspuns:

Digikey Gata? Vad ca te-ai convins si ai renuntat la aberatia cu minim 90grade pentru regenerare. Ma bucur ca te-am lamurit.

Si nu mai incerca sa te scoti, stiu ca ustura la orgoliu, dar ti-am demonstrat frumos ca te inseli, cu dovezi, tot ce vrei.
Nu mai abera in continuare, nu are sens, vii deja cu argumente din ce in ce mai penibile.

Turbina incandescenta la diesel, cu atat mai mult daca are motor de 1.6 nu o sa vezi.

Iar in rest, crezi tu ca nu atingi cu masina 60km/h in 3 km?
*Asa e cand mergi cu autobuzul*

Apropo, ai grija ce zici, orbit de orgoliu tocmai te-ai dat de gol laughing
Sa intelegem ca tu ai raspuns la o intrebare despre masini cu o informatie dintr-o carte de clasa a7-a a? Acum inteleg sursa aberatiilor. rolling on the floor
Si de ce din 2000 de raspunsuri date ai doar 45 castigatoare si unul singur apreciat de editori rolling on the floor

Acestea fiind spuse, m-am convins de tine si de calitatea raspunsurilor tale laughing

Asa, ca fapt divers, poate o sa ai si tu peste (20 de) ani un VW diesel din generatia cu euro 5. Ai sa vezi ca dupa 2-3 regenerari esuate, o ia naiba si incepe sa-si faca regenerare cum are ocazia.winking Iar daca ai mai circulat cu masina cu cateva ore inainte, si nu s-a racit pe deplin motorul, intra in regenerare din primii km parcursi. Atunci o sa-mi dai dreptate. Pana atunci, daca nu ai, sau daca nu ai avut o masina de genul, e clar ca nu ai de unde sa stii lucrurile astea.