| IonutMarius96 a întrebat:

Am un vw passat 2007 bkp si nu imi mai porneste,mecanicul mi-a zis ca e de la calculatoru' de motor, l-am cumparat si tot nu porneste. Ce imi sugerati?

7 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Schimba mecanicul.

| relian a răspuns:

Callculatoru de motor cei ala? Te referi la calculatoru masinii? Pai cum adica ai cumparat altul si tot nu porneste? Pai normal ca nu porneste ca nu-i programat laughing un calculator daca este folosit, adica e luat de la alta masina, el are in memoria lui acea masina cu VIN cu toate alea si nu-ti recunoaste masina ta. Daca e calculator nou la fel n-are nimic in el, trebuie programat.In ambele cazuri e nevoie de o programare a calculatorului, nul pui ca pe o roata si gata am plecat la drum laughing.Nu stiu ce mecanic ai tu dara calculatorul unei masini rar se intampla sa pateasca ceva.Deci pune calc tau al masinii inapoi, du-te si cauta un mecanic bun sau pe cineva care se pricepe.Nu porneste dar ce anume face, ce incearca sa faca, ce se aude, cum se aude bla bla.Si asta cu calc masinii nu cu asta cei pus tu acum.Da jos ceai pus acum calc asta ca sa nu duci pe mai stiu neu cine mai incearca ceva la masina, tu mai rau ai facut. Pune calc la loc ala al masinii si ia la verificat fiecare sistem in parte, alimentarea, aprinderea etc.asta daca stii sa le verifici, daca nu cauta unu care stie, cam asta iti sugerez.

| IonutMarius96 explică (pentru relian):

O sa o duc la reprezentanta!

| OldSoul a răspuns:

Exista multe posibilitati, dar mai intai trebuia sa incepi prin a face o diagnoza, in functie de ce eroare primesti tragi concluziile.

Deci, da, iti recomand sa faci si acum o diagnoza si in functie de eroare sa cauti o rezolvare.

Si desigur iti recomand sa mergi la cineva care se pricepe, ai spus ca ai cumparat calculatorul de motor, stii ca si ala trebuie adaptat inainte daca vrei sa porneasca da? Daca l-ai montat fara sa-l adaptezi dupa nu va functiona deoarece masina are immobilizator, deci fie il adaptezi, fie schimbi tot ecu ceasuri de bord si cheie.

Si desigur, nu inteleg de ce te-ai pripit sa schimbi calculatorul cat timp nu ai facut nici o diagnoza, poate fi o problema simpla cum ar fi switch-ul de la ambreaj, iar cum la aceste masini trebuie sa apesi ambreajul sa pornesti, eh, daca e defect poti avea surpriza sa nu mai porneasca, dar cel mai probabil nu e de aici problema, iti explic putin mai jos unde e problema cel mai probabil.

Deci, in concluzie, cand ai o problema de acest gen, fa-i o diagnoza pentru inceput.

Deci, acum, tu pune calculatorul inlocuit inapoi pe masina si efectueaza o diagnoza.

E imposibil sa pun un diagnostic fara sa verific masina in prealabil, dar daca e sa dau cu presupusul, 99% ai un injector in scurt si de asta nu-ti porneste.

Eh, daca ai fi pus diagnoza ai fii observat aceasta problema si nu ar mai fi trebuit sa schimbi calculatorul degeaba.
Dar cum mecanicul pe care l-ai intrebat nu prea cunoaste problemele motoarelor de 2.0, si cum tu nu te-ai interesat despre acest cod motor inainte sa achizitionezi masina, asta e, ai muscat-o, si acum platesti.

Sa revenim,

Acest cod motor a fost dotat cu injectoare Siemens, piezzo electrice, care pica "subit".
Prin pica vreau sa spun ca intra in scurt masina detecteaza aceasta problema si le taie alimentarea, asta inseamna ca se opreste motorul si nu mai porneste pana nu e remediata problema.

Cel mai probabil asta e si la tine.

Ce ai de facut tu acum:
1.Pui ecu-ul masinii inapoi
2. Efectuezi o diagnoza sa vezi unde e problema
3.Remediezi problema.

Daca e pe injectoare cum presupun eu, trebuie sa deconectezi pe rand cate un injector si incerci sa pornesti, cand vei deconecta injectorul defect motorul va porni, in 3 pistoane ce e drept, dar asa aflii care injector e problema, mai apoi il inlocuiesti (la un mecanic BUN, deoarece trebuie si acestea reglate).
Acum desigur, recomandarea mea ar fi sa le inlocuiesti pe toate 4, cu injectoarele Bosch, si asa scapi de probleme.
Motoarele acestea sunt cunoscute pentru problemele cu injectoarele, chiar daca-l schimbi pe cel defect poti avea surpriza sa mai mergi un timp si sa-ti pice alt injector, deci, e recomandat sa le schimbi pe toate.

Daca vrei mai multe detalii: http://bfy.tw/FQce

| IonutMarius96 explică:

Mersi de raspuns, ceea ce nu am spus si imi cer scuze, injectoarele le-am verificat, partea electrica si cea mecanica si functioneaza, am mera bine mersi 150 de km cu ea l, dupa o zi nu mai mi-a pornit, am luat-o pe platforma si am dus-o la cel mai apropiat service, mi-a schimbat pompa de motorina, mi-au facut-o sa porneasca, am mers cam 100 de km, am lasat-o vreo 3 ore dupa care nu mai mi-a pornit si am duao la alt service si mi-au zis ca mi-a u gasit ECU in apa, am cumparat un ECU si acum mi-a zis ca trebuie imperecheat, dar tot nu mi-a pornit, ei mi-au zis ca nu l-au imperecheat bine. Nu stiu ce sa mai zic, am masina de 3 ani si nu mi-a facut probleme, dar sj cand mi-a facut, s-a dus de tot.

| OldSoul a răspuns (pentru IonutMarius96):

Le-ai verificat inainte de incident sau dupa? Acest gen de injectoare pica subit, fara sa dea semne, te sfatuiesc sa verifici si aceasta posibilitate inainte de a da banii pe alte piese.
Si inca odata, incearca sa faci o diagnoza, sa vezi ce erori ai stocate, asa este mai usor sa detectezi o eventuala problema.
Daca nu l-au imperechiat bine, lasa-l la ei sa o faca din nou si bine, ca pentru asta-ti iau baniiwinking
Daca nu sunt in stare sa-l imperecheze, ia-l si du-te la cineva care se pricepe.

| IonutMarius96 explică (pentru OldSoul):

Am verificat injectoarele dupa ce nu a mai pornit masina, am cheltuit foarte multi bani pana acum dar n-am rezolvat nimic.Mersi frumos de raspuns incă o data, o sa-i zic la mecanic ce mi-ai zis, o sa duc la reprezentanta cel mai sigur, din cauza la cineva am dus-o la cine nu trebuia.