De cand cu sinteticele e dovedit ca isi fac mai bine treaba decat clasicul L150 sau altele minerale. La Mobra dupa carte se pune 1/33 ceea ce da 40ml/litru benzina. Alegi orice 2T te tine punga dpdv calitativ ca pana la urma si pretul are un cuvant de spus, si eventual ce te sfatuie si un vanzator ca unii stiu ce se preteaza mai bine.
Ulei de motor, simplu nu conteaza de care sa fie de motor daca zici ca amesteci.
Imi zicea cineva sa ii iau macar semi-sintetic, si daca chiar vreau binele lui full-sintetic!
Am avut si eu o.mobra de 50cc care la fel amestecam ulei cu benzina si puneam ulei pentru 2t si mergea de sareau pietrele.
Salut, prima data cand am luat-o am pus in ea 45ml/1l cum pun la druja doar ca drujba are toba mica si incinzanduse repede nu avea timp sa arunce stropi negri de ulei, in schimb scooterul avand ditamai toba..., stropeste dupa el de zici ca e pistol de vopsit! Daia am mers pe premiza ca la urmatoarea alimentare sa scad cu 15 adica sa raman la 30ml! Mie mi-ar surade si ideea sa ii pun 40 ml dar am citit pe cateva forum-uri ca il ineci si nici ca nu il mai pornesti, si ca nu isi mai face benzina aprinderea calumea!
Pareri sunt destule, ele provin si din situatii diferite, motoare reglate diferit etc. Eu am zis ce spune cartea. In afara de asta trebuie tinut cont ca nici nu ai de unde alimenta CO 90 cum e recomandat la Mobra. Te orientezi tu.
Salut, am facut astazi cateva calcule si 1:33 insemna 30ml/1l! Deci e destul de mult totusi sa bag 40ml zic eu mai ales ca ii luai dala mai bunicel astazi Repsol 2T Moto
Cred ca ai dreptate, eu am gresit. Baga 30.
Oricum iti multumesc frumos pentru ajutor! Numai bine!
De cand cu sinteticele e dovedit ca isi fac mai bine treaba decat clasicul L150 sau altele minerale. La Mobra dupa carte se pune 1/33 ceea ce da 40ml/litru benzina. Alegi orice 2T te tine punga dpdv calitativ ca pana la urma si pretul are un cuvant de spus, si eventual ce te sfatuie si un vanzator ca unii stiu ce se preteaza mai bine.
DavidIron întreabă:
jackie12345 întreabă: