| GaByTzU0123 a întrebat:

Salut, sunt începător și vreau să-mi iau o mașină frumoasă pe care sa o țin mai mult timp, m-am gândit la Alfa 159 1.9 jtdm V8, din cate am auzit ar avea mai puține probleme decât v16, dar m-am uitat și la un vw Passat b6, știu că B6 le este mai fiabil și se găsește mult mai ușor, dar nici alfa 159 nu mai este o mașină așa ne fiabilă, niste sfaturi și pentru mine?

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Sincer, VW o fost tankuri pe vremea lui B5.5 si Golf 4. 159 si B6 sunt tot pe acolo ca fiabilitate dupa mine. Deci daca vrei un 159 fiindca iti place cum arata, de ce nu? Oricum are piese suficiente la comun cu Opel si Fiat deci nu cred ca o sa fie probleme pe partea de piese si mecanici ce stiu sa lucre la ele. Iar motorul cu 8V ( nu V8 se scrie), dupa mine e cel mai ok pentru 159. Eventual, tine minte ca fiind diesel trebuie turat bine sa nu se infunde si vezi ca ai si DPF pe motoarele acestea. Bafta!

| GaByTzU0123 explică (pentru ClaudiuM1997):

Salut, știi cumva daca și versiunea 8v are clapetele acelea swirll? Acela cu 120 cai, am auzit pe cineva că nu le-ar avea și nu știu sigur ce sa cred.

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru GaByTzU0123):

Ce am citit si eu pe net, cica ala de 8V nu ar avea. Nu pot sa fiu sigur ca nu am detinut un 159. Noi am avut 2 suzuki SX4 1.9 diesel ( acelasi motor ca pe 159 1.9) si nu am avut probleme notabile. Unu din ele o venit cu DPF infundat din Germania dar i-o dat mecanicul regenerare fortata si s-o rezolvat problema aia. Chiar daca prinzi un motor ce are clapetele respective, nu inseamna ca 100% ai si tu probleme cu ele. De ex eu am un 2.0 TDI de la VW. Teoretic pot avea probleme la injectoare si volanta cu masa dubla. De 30. 000km nu am probleme. Eventual uita-te si dupa Seat Exeo 2.0 TDI (asa am eu). Poate iti place big grin!

2 răspunsuri: