Floriane,te-am intrebat si te mai intreb o data:ce an de fabricatie este masina? Ai brieful de Germania sau de alta tara? Fii atent la mine si sa invete si cei doi prieteni Soferul si ptm. Daca pe brief scrie Euro 3 unde D4 masina este EURO4(in germana unde inseamna "si"). Daca scrie altceva decat am scris eu mai sus este euro2 dar nu este cazul pentru ca tu zici la fel ca mine. Tabelele pe care ti le-au dat prietenii mecanici nu sunt valabile pentru Romania in cea mai mare parte.Stimate ptm am in parc la mine doua Forduri focus, unul 2009 si unul 2010 de ce sunt euro 4? Cum este tabelul tau bun sau rau? Eu nu am nevoie de funda ta si poti sa o dai cui vrei dar vei vedea ca eu am avut dreptate.In situatia cand eu gresesc PROMIT sa parasesc TPU si sa nu mai auziti de mine dar cei doi prieteni au acelasi curaj? Ori eu, ori ei dar sigur cei doi meseriasi ne vor spune PA! EURO 4 Floriane si astept sa-mi spui si mie.Deci Euro 3 unde D4.
Are 0 pe geam
prima inmatriculare este in 20/05/2001
EURO 3 UND D4
Masina este sigur Euro 4. Poti sa le comunici si celor 2 care se dau rotunzi ca sunt mecanici ca parca aici ar fi chestie de mecanica.
Sper din tot sufletu sa iasa euro 4!
Multa sanatate, si tot respectu Maioru
Masina a iesit Euro 4, ai avut dreptate!
Pai la rar vei plati 100 E fix.
Timbrul depinde de ce emisii co2 are masina.Masina iese euro 4, deci timbul mai mult de 150 E nu e!
Bafta!
Este Euro 3. In Austria, Germania si Franta, normele de poluare se mai noteaza cu D... si eu am un focus 1 combi din AUS la care inainte sa-l inmatriculez pe talonul Austriac imi scria D3 adica Euro 2. Asta e parerea mea, convinsa.
Fii atent aici,>>>
1991 - 1996 : Euro 1
1997 - 1999 : Euro 2
2000 - 2003 : Euro 3
2004 - 2008 : Euro 4
2009 - 2012 : Euro 5
2013 - (prezent) Euro 6
Pot exista exceptii ca normele de poluare sa nu corespunda cu cele de pe talon in cazul in care masinii i este schimbat catalizatorul, filtrul de particule sau sistemul de evacuare.
Sunt mecanic si electrician auto, iar lista de mai sus am primit-o azi dimineata de la un coleg care lucreaza la RAR. Si nu mai spun ca i si dau dreptate, din moment ce masinile care au trecut prin mana mea au corespuns in privinta Euro... - an de fabricatie, cu lista de mai sus.
Apropo daca ai bani nu ai decat sa o inmatriculezi in Ro, iar daca nu te sfatuiesc sa o inmatriculezi pe Bulgaria.
In Romania costa in jur de 1100€ - 1600€ numai taxa, in afara de ITP, taxa fisc, taxa primarie, o revizi mica... ca sunt cam severi baietii in ceea ce priveste starea tehnica. Pe mine inmatricularea pe Bulgaria m-a costat fix 600€ cu tot cu drumul dus - intors.
Am uitat sa spun ca pretul de mai sus "1100€ - 1600€" este pentru masinile Incadrate in normele Euro 2. Pt. Euro 3 te va costa nu mai mult de 900€ cu tot cu ITP si celelate taxe. Dar te sfatuiesc ca inainte de inmatriculare masina ta safies STAS din punct de vedere tehnic, ca de nu vei fi respins de baietii de la RAR.
Eu mai am si o fabia benzina 2002 si este euro 4.
Daca este euro 3 taxa ma va costa cam 400 de euro
Taxa depinde si de capacitatea cilindrica. Si tine minte, 400€ este doar taxa in afara de ITP si celelalte. Iar daca este euro 4 inseamna ca i s-a schimbat ceva la sistemul de evacuare.
La grupu VW motoarele pe benzina 1.6 16v au fost doar euro 2 si euro 4 , m-am lamurit
Nu pricep... ce vrei sa zici? Sunt cam greu de cap cateodata