| EndOfJoke a întrebat:

Va rog ajutati-ma deoarece sunt disperat.Am un gilera runner de 50cmc, pe injecti si a necesitat sa ii schimb setul(piston, cilindru, segmenti) si rurmetii la ambielaj. Dupa ce am curatat si incheiat motorul bine, surpriza:scooterul porneste dar cand accelerez, fie da 2-3 rateuri mici fie nu se tureaza de loc ramanand la relantiu.Arata foarte bine estetic dar nu stiu ce sa ii fac. Va rog ajutati-ma sa nu-l dau la fier vechi ca este pacat. Postati tot ce siti si poate reusesc sa-l fac sa mearga. Dau vot la fiecare idee si FUNDA celui mai bun. Multumesc anticipat

Răspuns Câştigător
| FurtunaDiesel a răspuns:

Cred ca problema ta e data de un amestec prea bogat in ultima treime a acceleratiei.
Asta duce la depunerea de calamina pe bujie, calamina care odata udata duce la aprindere "din doi in doi",
deci scuterul nu se mai tureaza insa intra benzina destul de multa care mentine fenomenul.

Rateurile ar fi confirmare. Trebuie sa schimbi bujia si sa cureti carburatorul.
Verifica si filtrul de aer s-ar putea sa fie infundat.
Poti sa erifici si pompa de "sprit". Iar la urma trebuiesc verificate jocurile supapelor.
Verifica socul sa nu iti dea mai mult sau sa nu inchida bine, ceea ce iti suplimenteaza combustibilul.

Verifica si legaturile electrice de la soc s-ar putea sa ai un fir care nu face contact bine si cand il alimenteaza cand nu ceea ce duce la functionari in "suturi". Sper ca ai bateria buna si releul de incarcare si ajung 12V pe soc.

1 răspuns:
| InfoMotoRo a răspuns:

Ai inlocuit toate garniturile? parerea mea este ca iti trage pe undeva aer fals, de unde si rateurile...
@ furtuna deisel... se vorbeste despre un motor in doi timpi cu injectie directa de benzina - nu ai supape, nu ai pompa de sprit http://www.infomoto.ro/gilera-runner-50-sp-06 asta dar mai vechi (nu se mai face di-tech pentru ca e scump)